SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPCONSTRUIRE SPITAL Sl FUNCTIUNI CONEXE PENTRU SPITALUL MUNICIPAL „DR. TEODOR ANDREI” LUGOJ
Data publicarii: 2024-04-08 | Data licitatiei: 2024-05-17 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
CONSTRUIRE SPITAL Sl FUNCTIUNI CONEXE PENTRU SPITALUL MUNICIPAL „DR. TEODOR ANDREI” LUGOJ Numar de referinta:27130/18.03.2024
II.1.2) Cod CPV principal:
45215140-0 Lucrari de constructii de unitati spitalicesti (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Proiectare si executare
II.1.4) Descriere succinta:
Achiziția serviciilor de proiectare si a executiei lucrarilor pentru obiectivul de investitii: CONSTRUIRE SPITAL Șl FUNCȚIUNI CONEXE PENTRU SPITALUL MUNICIPAL „DR. TEODOR ANDREI" LUGOJ. Obiectivul general al proiectului îl constituie: construirea unei noi clădiri pentru Spitalul Municipal “Dr. Teodor Andrei” Lugoj, la standardele actuale de calitate și în acord cu cele mai bune practici internaționale, care să adăpostească atât specialitățile ce funcționează astăzi în cele 16 pavilioane de la adresa Strada Gheorghe Doja, nr. 36 (relocarea lor), cât și alte spații necesare pentru buna desfășurare a activității clinice, în vederea oferirii de servicii de îngrijiri medicale de calitate, integrate. Noul spital se dorește a fi o unitate medicală de excelență, oferind servicii medicale la cel mai înalt nivel, cu personal medical cu pregătire specializată. 1. Primul termen pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 25-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. 2. Al doilea termen pana la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 18 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari in a 11-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. SOLICITARILE DE CLARIFICARI VOR FI TRANSMISE IN FORMAT EDITABIL. Valoarea totala estimata, astfel cum este prevazuta in devizul general la nivel de studiu de fezabilitate, este de : 460.968.374,95 lei fara TVA, defalacata dupa cum urmeaza: - 445.597.081,18 lei fara TVA - reprezentând componenta de execuție lucrări; - 15.371.293,77 lei fara TVA - reprezentând componenta de proiectare. Ofertanții nu vor avea nicio obligație în raport cu valorile componentelor, acestea fiind orientative, oferta comparându-se în ansamblul său cu valoarea estimată a contractului. Categoria de cheltuieli intitulată ''diverse și neprevăzute” astfel cum este prevazuta in devizul general la nivel de studiu de fezabilitate, este de: 26.588.022,38 lei fara TVA, nu este inclusă în valoarea estimată a contractului, dar a fost luată în considerare pentru determinarea procedurii aplicabile.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:460968374.95 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu