
SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPContract de delegare (operare a statiilor de transfer) prin concesiune a gestiunii unor activități componente ale serviciului de salubrizare al unităților administrativ teritoriale membre ale Asociației de Dezvoltare Intercomunitara ADI SIGD Arad Operare statii de transfer Barzava, Chisineu-Cris si Sebis inclusiv activitatea de transport a deseurilor la instalatiile de tratare
Data publicarii: 2023-11-19 | Data licitatiei: 2024-01-08 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Contract de delegare (operare a statiilor de transfer) prin concesiune a gestiunii unor activități componente ale serviciului de salubrizare al unităților administrativ teritoriale membre ale Asociației de Dezvoltare Intercomunitara ADI SIGD Arad Operare statii de transfer Barzava, Chisineu-Cris si Sebis inclusiv activitatea de transport a deseurilor la instalatiile de tratare Numar de referinta:24975720/2023/1
II.1.2) Cod CPV principal:
90500000-2 Servicii privind deseurile menajere si deseurile (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta:
Contractul de delegare (operare a stațiilor de transfer) prin concesiune a gestiunii unor activități componente ale serviciului de salubrizare al unităților administrativ teritoriale membre ale Asociației de Dezvoltare Intercomunitară Sistem Integrat de Gestionare a Deșeurilor județul Arad, respectiv transferul deşeurilor municipale în staţiile de transfer Bârzava, Chișineu-Criș și Sebiș, inclusiv transportul separat al deşeurilor reziduale la depozitul de deşeuri nepericuloase şi la instalaţiile integrate de tratare al deşeurilor de hârtie, metal, plastic şi sticlă colectate separat la staţiile de sortare şi al biodeşeurilor la instalaţiile de compostare Contractul va asigura prestarea continua a serviciului pe o durata de 96 luni. Durata contractului a fost stabilita conform analizei realizate la nivelul Studiului de Oportunitate, anexa la prezenta documentație. Principalele activități ce urmează a fi prestate de către delegatar/prestator pe parcursul perioadei de derulare a contractului sunt descrise in caietul de sarcini.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:29009329 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu