SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPCreșterea eficienței energetice și gestionarea inteligentă a energiei în clădirile publice, cu destinații insituții de învățământ, pentru Școala Gimnazială Budila
Data publicarii: 2024-05-08 | Data licitatiei: 2024-05-23 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Creșterea eficienței energetice și gestionarea inteligentă a energiei în clădirile publice, cu destinații insituții de învățământ, pentru Școala Gimnazială Budila Numar de referinta:4974
II.1.2) Cod CPV principal:
45210000-2 Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea
II.1.4) Descriere succinta:
Obiectul contractului constă în achiziția lucrarilor necesare pentru realizarea investitiei în baza contractului de finantare semnat cu AFM pentru obiectivul de investiții cu titlul ,,Creșterea eficienței energetice și gestionarea inteligentă a energiei în clădirile publice, cu destinații insituții de învățământ, pentru Școala Gimnazială Budila” Măsurile de creștere a eficienței energetice include lucrări de intervenție/activități aferente investiției de bază – Tip I; A- Lucrări de reabilitare termică a elementelor de anvelopă a clădirii: - Izolarea termică a fațadei – partea vitrată - Izolarea termică a planșeului peste ultimul etaj - Izolarea termică – partea opacă (fațadă) B – Asigurarea sistemului de producere a energiei termice C – Lucrări de instalare/reabilitare/modernizare a sistemelor de climatizare și/sau ventilare mecanică pentru asigurarea calității aerului interior D – Instalarea unor sisteme alternative de producere a energiei electrice și/sau termice pentru consum propriu Măsuri de tip II: A - Înlocuirea acoperișului de tip șarpantă din lemn, inclusiv înlocuirea sistemului de colectare a a apelor meteorice la nivelul învelitoarei tip șarpantă B – Lucrări de refacere a finisajelor interioare în zonele de intervenție C – Lucrări de demontare a instalațiilor și a echipamentelor montate aparent pe fațadele clădirii D – Lucrări de reparare a trotuarelor de protective exterioare, în scopul eliminării infiltrațiilor la infrastructura clădirii Numărul de zile înainte de termenul-limită pentru primirea Ofertelor până când Ofertanții pot solicita clarificări = 8 zile Numărul de zile calendaristice înaintea termenului limită de primire a Ofertelor la care Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet la toate solicitările de clarificări și/sau informații suplimentare primite de la operatorii economici interesați = 5 zile Orice solicitare de clarificări trebuie transmisă în SICAP (http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub).
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:1422055.16 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu