
SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPExecuţie lucrări pentru implementarea proiectului “Înființarea și dotarea unui centru de colectare prin aport voluntar în Comuna Baciu”
Data publicarii: 2023-11-21 | Data licitatiei: 2023-12-07 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Execuţie lucrări pentru implementarea proiectului “Înființarea și dotarea unui centru de colectare prin aport voluntar în Comuna Baciu” Numar de referinta:4378751_2023_PAAPD1436427
II.1.2) Cod CPV principal:
45200000-9 Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea
II.1.4) Descriere succinta:
Obiectivul prevede Execuţie lucrări pentru implementarea proiectului “Înființarea și dotarea unui centru de colectare prin aport voluntar în Comuna Baciu” Prezentul proiect urmărește dezvoltarea unui management eficient al deseurilor, prin suplimentarea capacitatilor de colectare separata, pregătire pentru reutilizare și valorificare a deseurilor, în vederea continuarii procesului de conformare cu prevederile directivelor specifice și a tranzitiei la economia circulara. Centrele de colectare prin aport voluntar asigura colectarea separata a deseurilor menajere ce nu pot fi colectate în sistem door-to-door, respectiv deseuri reciclabile și biodeseuri ce nu pot fi colectate în pubele individuale, precum și fluxurile speciale de deseuri – deseuri voluminoase, deseuri de echipamente electrice și electronice, baterii uzate, deseuri periculoase, deseuri din contsructii și demolari. În situaţia existentă, cel mai adesea, deseurile sunt depozitate în condiţii improprii atât la nivelul gospodăriilor individuale cât şi la nivelul localităţilor, fără a exista nici o măsură împotriva scurgerilor şi infiltraţiilor fracţiilor lichide. Lipsa unei infrastructuri comunale de management conforme a gunoiului ce duce la depozitarea în condiţii improprii şi neasigurarea minimului de condiții, reprezintă deficiente majore ale situaţiei actuale. Scurgerile şi infiltraţiile fracţiilor lichide afectează mediul înconjurător, în special solul şi apele subterane si/sau de suprafaţă. Prezenta investitie trateaza: - amenajarea unei platforme carosabile pentru amplasarea containerelor de tip ab-roll pentru deseuri și circulatia autoturismelor cetățenilor care aduc deșeuri, respectiv a camioanelor (captractor) care aduc/ridică containerele de mai sus; - amenajarea unei platforme pentru amplasarea containerelor de tip baraca; - amenajarea unei zone verzi cu gazon și plantatie perimetrala de protecție; - asigurarea cu canalizare pentru colectarea apelor pluviale; - construirea unei copertine pe structura metalica ușoară pentru protecția containerelor deschise; - imprejmuire si poarta acces. Prezenta procedura nu include procurarea echipamentelor de tip Container(frigorific, colectare, birou supraveghere). Ofertantii vor oferta in baza listelor de cantitati fara valori din prezenta documentatie de atribuire. Durata estimata pentru executia lucrarilor: 6 luni NOTA : Potrivit prevederilor art. 160 din Legea nr. 98/2016, modificata si completata prin OUG nr. 107/2017, autoritatea contractanta stabileste un termen - limita in care va asigura raspunsul clar si complet la solicitarile de clarificare/informatii suplimentare ale ofertantilor astfel: - In cazul in care solicitarea de clarificare/informatii suplimentare este incarcata în SEAP în cadrul termenului-limita de 7 zile înainte de data limita pentru depunerea ofertelor conform Sectiunii I.1) din Fisa de date, autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari sau informatiilor suplimentare pana in a 5-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:2425816.07 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu