SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPExecuția lucrărilor pentru obiectivul de investiții „ÎNFIINȚARE CENTRU DE COLECTARE DEȘEURI PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA GĂLĂNEŞTI, JUDEŢUL SUCEAVA”
Data publicarii: 2024-04-10 | Data licitatiei: 2024-04-29 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Execuția lucrărilor pentru obiectivul de investiții „ÎNFIINȚARE CENTRU DE COLECTARE DEȘEURI PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA GĂLĂNEŞTI, JUDEŢUL SUCEAVA” Numar de referinta:4441352_2024_PAAPD1459934
II.1.2) Cod CPV principal:
45222110-3 Lucrari de constructii de rampe de deseuri (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea
II.1.4) Descriere succinta:
Prezenta documentatie prevede lucrări de construcţie la obiectivul de investiții "ÎNFIINŢARE CENTRU DE COLECTARE DEȘEURI PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA GĂLĂNEŞTI, JUDEŢUL SUCEAVA", rezultând o platformă de colectarea a deşeurilor în comuna Gălănești, judeţul Suceava. Activitătile propuse prin proiecte vor cuprinde investiţiile necesare înfiinţării unui centru de colectare prin aport voluntar ce vor asigura colectarea separată a deşeurilor menajere care nu pot fi colectate în sistem "door-todoor", respectiv deşeuri reciclabile şi biodeseuri care nu pot fi colectate în pubelele individuale, precum şi fluxurile speciale de deseuri - deşeuri voluminoase, deseuri textile, deseuri din Iemn, mobilier, deseuri din anvelope, deseuri de echipamente electrice și electronice, baterii uzate, deseuri periculoase, deșeuri de gradină, deseuri din construcţii și demolări. Se va avea in vedere o perioada de maximum 6 luni calendaristice pentru execuția lucrărilor. Valoarea estimată a contractului de achiziție publică de execuție este de 2.236.785,00 lei fără TVA, valoare stabilită în devizul general intocmit la faza PT, după cum urmează: Cap. 2.1: Cheltuieli pentru asigurarea utilităților: 23.930,00 lei fără TVA 4.1. Construcții și instalații: 1.849.644,00 lei fără TVA 4.2. Montaj utilaje tehnologice: 19.831,00 lei fără TVA 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice și funcționale care necesită montaj – achiziționate de beneficiar: 198.310,00 lei fără TVA 4.5 Dotări UAT: 117.070,00 lei fără TVA Cap. 5.1 Lucrări de construcții și instalații aferente organizării de șantier: 28.000,00 lei fără TVA. Valoarea estimată a contractului ce urmează a fi atribuit nu cuprinde suma aferentă cheltuielilor diverse şi neprevăzute precizată în bugetul proiectului (devizul general), acestea putând fi accesate, după caz, în funcţie de necesităţi, prin modificarea contractului in condiţiile prevăzute la art.221 din Legea nr.98/2016 privind achiziţiile publice. Nu există limitări între capitole sau subcapitole de cheltuieli, ofertanții având dreptul cât și obligația de a prevedea toate costurile rezultate din listele de cantități și din oferta sa. Pentru capitolul 5.1 fiecare ofertant are libertatea de a propune propriile costuri în funcție de organizarea proprie și cerințele Documentației de atribuire. ****) Se permite ofertanților să utilizeze propriile distanțe de transport pentru resursele materiale de la furnizori la locul lucrării. În cadrul propunerii tehnice ofertanții trebuie să indice principalii furnizori precum și distanța de transport de la aceștia. *****) La întocmirea ofertei sunt aplicabile prevederile Ordonanței 1568/2002, în sensul în care normele din articolele de deviz sunt orientative, respectiv ”Ofertanții au deplină libertate de a-și prevedea în ofertă propriile consumuri și tehnologii de execuție, cu respectarea cerințelor cantitative și calitative prevăzute în proiectul tehnic, în Caietul de sarcini și în alte acte normative în vigoare are reglementează execuția lucrărilor” . Termenul limita pana la care un operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari in legatura cu documentatia de atribuire este de 13 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si concret la toate solicitarile de clarificari in a 7-a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofetelor, la toate solicitarile de clarificari primate cu 13 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:2236785 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu