SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPExecuție de lucrări pentru proiect ”CONSTRUIRE CENTRU DE COLECTARE PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA SÂNDOMINIC JUDEȚUL HARGHITA”
Data publicarii: 2024-04-18 | Data licitatiei: 2024-05-07 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Execuție de lucrări pentru proiect ”CONSTRUIRE CENTRU DE COLECTARE PRIN APORT VOLUNTAR ÎN COMUNA SÂNDOMINIC JUDEȚUL HARGHITA” Numar de referinta:4245879_2024_PAAPD1472924
II.1.2) Cod CPV principal:
45210000-2 Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea
II.1.4) Descriere succinta:
Conform informării MMAP din 17.10.2023, containerele, inclusiv containerul de birou, sunt procurate și montate prin achiziția centralizată, prin grija MMAP, vezi link https://pnrr.mmap.ro/wp-content/uploads/2023/10/Nota-de-informare_containere-CAV_site-1.pdf Cantitățile sunt detaliate in PTh și Caietul de sarcini, anexat documentației. Termen de realizare: 6 luni din data semnării contractului de lucrări, inclusiv timp friguros și perioada necesară pentru organizare de șantier. Se va realiza proiectul conform PTh. În cazul în care sunt necorelări între Caiet de sarcini tip L98/2016, Instrucțiuni pentru ofertanți, ȘI PTh, prevederile PTh sunt valabile. Atenție la ajustări: i) Executantul nu are dreptul la ajustare pentru elemente de lucrări executate cu întârziere fața de prima versiune a graficului de execuție, aprobată cu ocazia predării de amplasament. ii) În primele 6 luni prețul contractului va rămâne ferm, respectiv situațiile de lucrări nu vor fi ajustate conform formulei de ajustare. Începând cu luna a 7-a, ajustarea se realizeaza exclusiv pentru restul rămas de executat pana la finalizarea obiectivului de investitie prevazute in contract si efectuarea recepției la terminarea lucrărilor, potrivit prevederilor legale in vigoare la data efectuarii receptiei, conform prevederilor contractuale, ca urmare a unei solicitari justificate din partea contractantului. iii) Ajustarea nu se aplică pentru articole noi, care nu au fost incluse în oferta inițială și pot apărea în eventualele NCS-uri. Personal obligatoriu: RTE atestat de MLPAT/ISC conform Ordinului MDRAP 1.895/2016 pentru aprobarea Procedurii privind autorizarea şi exercitarea dreptului de practică a responsabililor tehnici cu execuţia lucrărilor de construcţii, precum şi pentru modificarea Reglementării tehnice "Îndrumător pentru atestarea tehnico-profesională a specialiştilor cu activitate în construcţii", aprobată prin Ordinul MDRAP nr. 2264/2018 (se va verifica prin http://www.isc-web.ro/list_aut.php?list=rte), domeniu aplicabil: - 1.1 Construcții civile. Garanția de bună execuție: 5%.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:1838460.08 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu