SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPExecuție lucrări la obiectivul de investiție: „ÎNFIINȚARE CENTRU DE ZI PENTRU CONSILIERE ȘI SPRIJIN PENTRU PĂRINȚI ȘI COPII – COD SERVICIU SOCIAL 8899 CZ-F-I, 542276953, COMUNA STĂNILEȘTI, JUDEȚUL VASLUI”
Data publicarii: 2024-03-29 | Data licitatiei: 2024-04-15 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Execuție lucrări la obiectivul de investiție: „ÎNFIINȚARE CENTRU DE ZI PENTRU CONSILIERE ȘI SPRIJIN PENTRU PĂRINȚI ȘI COPII – COD SERVICIU SOCIAL 8899 CZ-F-I, 542276953, COMUNA STĂNILEȘTI, JUDEȚUL VASLUI” Numar de referinta:Numarul 5 din Planul Anual de Achizitii Publice, Anexa 1I, pe anul 2024
II.1.2) Cod CPV principal:
45215200-9 Constructie de cladiri pentru servicii sociale (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea
II.1.4) Descriere succinta:
Contractul are ca scop Executie lucrari la obiectivul de investitie „ÎNFIINȚARE CENTRU DE ZI PENTRU CONSILIERE ȘI SPRIJIN PENTRU PĂRINȚI ȘI COPII – COD SERVICIU SOCIAL 8899 CZ-F-I, 542276953, COMUNA STĂNILEȘTI, JUDEȚUL VASLUI”, iar descrierea lucrarilor se regaseste in documentatia de atribuire. Durata totala de realizare a investitiei este de 6 luni. Valoarea estimata a achizitiei: 1.918.409,90 lei fără TVA, conform devizului general întocmit de proiectant, din care: Cap. 1. Cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului – 179.602,28 lei fara TVA, din care: • Cap. 1.2. Amenajarea terenului: 179.602,28 lei fara TVA. Cap. 2. Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii – 104.006,99 lei fara TVA, din care: • Cap. 2.1. Cheltuieli pentru retele exterioare: 104.006,99 lei fara TVA. Cap. 4. Cheltuieli pentru investitia de baza – 1.631.857,35 lei fara TVA, din care: • Cap. 4.1. Constructii si instalatii: 1.202.032,35 lei fara TVA; • Cap. 4.2. Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale: 61.410,00 lei fara TVA; • Cap. 4.3. Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj: 368.415,00 lei fara TVA. Cap 5.1. Organizare de santier – 2.943,28 lei fara TVA. Termenul de raspuns al autoritatii contractante la clarificari - 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor si termenul pana la care se pot solicita clarificarile - 12 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:1918409.9 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu