SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPExecuție lucrări pentru "Reabilitare termoenergetică la școala Homorodu de Jos, localitatea Homorodu de Jos, județul Satu Mare"
Data publicarii: 2024-03-29 | Data licitatiei: 2024-04-15 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Execuție lucrări pentru "Reabilitare termoenergetică la școala Homorodu de Jos, localitatea Homorodu de Jos, județul Satu Mare" Numar de referinta:3963781_2024_PAAPD1478092
II.1.2) Cod CPV principal:
45453000-7 Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
II.1.4) Descriere succinta:
Autoritatea contractanta este beneficiara contractului de finantare nr. 4494/13.01.2023 pentru proiectul “Reabilitare termoenergetică la școala Homorodu de Jos, Localitatea Homorodu de Jos, județul Satu Mare” , sursa de finanțare: Planul Național de Redresare și Reziliență în cadrul apelurilor de proiecte PNRR /2022/C10, Investiția I.3 – Reabilitare moderată a clădirilor publice pentru a îmbunătăți furnizarea de servicii publice de către unitățile administrativ-teritoriale. Obiectivul general al proiectului vizează realizarea lucrărilor de reabilitare energetică moderată a clădirii publice cu destinația de „școală”, contribuind astfel la îmbunătățirea furnizării de servicii publice la nivel local. Renovarea va conduce la o reducere cu min. 30% a necesarului de energie primară, conform auditului energetic ce a stat la baza realizării proiectului. Lucrari de reabilitare propuse: - Desfacerea șipcilor de lemn; - Consolidare șarpantă de lemn existentă, prin placarea laterală cu dulapi sau înlocuirea elementelor degradate respectând configurația actuală a acoperișului; - Întreaga suprafață de lemn a șarpantei se va curăța și proteja prin ignifugare - Peste căpriori se va realiza un strat de astereala, membrană hidroizolantă, șipci, contrașipci și învelitoare nouă din țiglă ceramică. - Înlocuirea tuturor jgheaburilor și burlanelor cu altele noi; - Termoizolarea anvelopei exterioare o Sporirea rezistenței termice a pereților exteriori peste valoarea minimă prevăzută de normele tehnice în vigoare, prin izolarea termică a acestora cu plăci din polistiren expandat, EPS 80, din materie primă ignifugată; o Sporirea rezistenței termice a planșeului podului peste valoarea minimă prevăzută de normele tehnice în vigoare, prin izolarea termică cu plăci semirigide/rigide din vată minerală bazaltică; o Înlocuirea tâmplariei degradate, cu tâmplărie nouă din PVC cu geam termoizolant, eficientă energetic; o Se vor realiza pervaze exterioare, cu picurător, sub fiecare fereastră. - Refacerea trotuarelor de protecție o Desfacerea trotuarelor existente o Se va realiza un nou trotuar etanș cu lățimea minimă de 1,00 m și înclinație spre exterior de min. 2%. o Pentru asigurarea etanșeității trotuarului, acesta poate fi confecționat din asfalt turnat sau din dale de beton sau beton rostuit cu mortar de ciment sau mastic bituminos. o Între trotuar și peretele clădirii se va executa un dop de bitum - Refacerea instalațiilor aferente construcției - Refacerea finisajelor interioare o Finisajele se vor executa doar după finalizarea execuției lucrărilor de refacere a instalațiilor. Valoarea estimată a contractului este de 1.770.808,82 lei fără TVA, din care: - Cap 4.1.: 1.521.309,39 lei fără TVA (1.187.300,57 lei fonduri nerambursabile prin PNRR/2022/C10 + 334.008,82 lei fonduri proprii) - Cap 4.2.: 31.124,43 lei fără TVA (fonduri nerambursabile prin PNRR/2022/C10) - Cap 4.3.: 218.375,00 lei fără TVA(fonduri nerambursabile prin PNRR/2022/C10) Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 9 zile. Autoritatea contractantă va raspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări cu 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:1770808.82 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu