
SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAP
Executie lucrari in cadrul Proiectului: “REABILITARE TERMICĂ DISPENSAR UMAN CU CENTRUL DE PERMANENȚĂ ÎN COMUNA BRASTAVAȚU, JUDEȚUL OLT“
Data publicarii: 2021-01-13 | Data licitatiei: 2021-02-02 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Executie lucrari in cadrul Proiectului: “REABILITARE TERMICĂ DISPENSAR UMAN CU CENTRUL DE PERMANENȚĂ ÎN COMUNA BRASTAVAȚU, JUDEȚUL OLT“ Numar de referinta:5148351/2021/1
II.1.2) Cod CPV principal:
45321000-3 Lucrari de izolare termica (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
II.1.4) Descriere succinta:
Executie lucrari in cadrul Proiectului: “REABILITARE TERMICĂ DISPENSAR UMAN CU CENTRUL DE PERMANENȚĂ ÎN COMUNA BRASTAVAȚU, JUDEȚUL OLT“ I. Lucrări de execuție: 2.184.263,41 lei compusa din: I.1 Cheltuieli pentru asigurarea utilitatilor necesare obiectivului de investitii – 22.710,58 lei I.2 Cheltuieli pentru investitia de baza – 2.126.552,83 lei, din care: I.2.1 Construcții și instalații – 1.555.501,60 lei I.2.2 Montaj utilaje, echipamente tehnologice si functionale – 82.373,73 lei I.2.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj – 488.677,50 lei, din care: I.2.3.1 Lista echipamente sanitare – 131.674,00 lei I.2.3.2 Lista echipamente termice – 324.851,73 lei I.2.3.3 Lista echipamente instalatii electrice – 32.151,77 lei I.3 Organizarea de șantier – 35.000,00 lei TOTAL VALOARE ESTIMATA – 2.184.263,41 lei Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, astfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. Termenul limita pana la care autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este cu 9 zile inainte de data limita de depunerea a ofertelor. In acest sens, se va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari transmise cu 6 zile inainte de data limita de depunerea a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:2184263.41 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu