SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPExecutie lucrarilor in vederea realizarii obiectivului de investitii privind “EFICIENTIZARE ENERGETICĂ CENTRU DE PERMANENȚE ȘI AMBULANŢĂ PREDEAL, JUD. BRAŞOV”
Data publicarii: 2024-04-05 | Data licitatiei: 2024-04-22 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Executie lucrarilor in vederea realizarii obiectivului de investitii privind “EFICIENTIZARE ENERGETICĂ CENTRU DE PERMANENȚE ȘI AMBULANŢĂ PREDEAL, JUD. BRAŞOV” Numar de referinta:PAAP pozitia 5
II.1.2) Cod CPV principal:
45000000-7 Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea
II.1.4) Descriere succinta:
Prin demararea procedurii de atribuire, autoritatea contractanta intentioneaza atribuirea contractului de achizitie publica in vederea executiei lucrarilor pentru realizarea obiectivului de investitii privind “EFICIENTIZARE ENERGETICĂ CENTRU DE PERMANENȚE ȘI AMBULANŢĂ PREDEAL, JUD. BRAŞOV” Amplasamentul este situat în intravilanul orasului Predeal, jud. Brasov, având o suprafaţă totală de 1.137 m² din acte. Pe amplasament sunt realizate 2 cladiri, C1 si C2 avand urmatoarele destinatii: C1: Policlinica cu regimul de inaltime P+E-cabinete medicale. C2 Centru de permanente si ambulanta cu regimul de inaltime S+P+M (intabulat P) Corpul C1 nu face obiectul prezentului proiect Terenul are vecinătățile: La Nord: proprietati private - nr. Cad. 100375 La Est: nr. Cad. 103651-stadionul Predeal La Sud: proprietate privata La Vest: B-dul Mihail Saulescu Indicaton urbanistic-existenti Accesul pe proprietate se face de pe latura vestica a parcelei din B-dul Mihail Saulescu. Suprafața totală a terenului este de de 1137 mp din acte. Terenul este proprietate publică aflat în administrarea Primăriei Oraşului Predeal. Durata contractului este de 19 luni incepand cu data semnarii acestuia de catre ambele parti. Termenul maxim de executie este de 12 luni de la emiterea ordinului de incepere a lucrarilor. Ordinul de incepere a lucrarilor va fi emis de autoritatea contractanta, dupa constituirea garantiei de buna executie de catre contractant si predarea amplasamentului lucrarii de catre autoritatea contractanta. CLAUZA SUSPENSIVA! Executia contractului va fi suspendata pana la aprobarea finantarii prin PNRR urlterior semnarii contractului de achizitie publica. In cazul in care aprobarea finantarii prin PNRR dureaza mai mult de 6 luni de la semnarea contractului de achizitie publica, oricare din parti poate solicita incetarea contractului. Garantia acordata lucrarilor: Durata de garanție minim acceptată sub care oferta va fi declarată neconformă este de 36 luni. Perioada de garanţie curge de la data recepţiei la terminarea lucrărilor, până la recepţia finală. Executantul are obligația legală de garantare a calităţii materialelor, echipamentelor şi lucrărilor de construcţii executate, conform Legii nr. 10/1995 privind calitatea în constructii, republicată, coroborate cu prevederile Codului Civil privind condiţiile şi termenele stabilite pentru descoperirea viciilor ascunse şi promovarea acțiunii în daune. Termenul limita de primire a solicitărilor de clarificări este de 7 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor. Termenul limita in care autoritatea contractanta va răspunde in mod clar si concret la toate solicitările de clarificări: 6 zile înainte de data limita de depunere a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:1134176.3 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu