SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPFURNIZARE Produse de origine animală, carne, produse din carne, pește și produse din pește, împărțită în 7 loturi
Data publicarii: 2024-04-29 | Data licitatiei: 2024-05-30 | Tip contract: Furnizare
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
FURNIZARE Produse de origine animală, carne, produse din carne, pește și produse din pește, împărțită în 7 loturi Numar de referinta:1709302020241
II.1.2) Cod CPV principal:
15112130-6 Carne de pui (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Furnizare / Cumparare
II.1.4) Descriere succinta:
Acord- cadru de furnizare Produse de origine animală, carne, produse din carne, pește și produse din pește, împărțită în 7 loturi , necesare pentru asigurarea hranei beneficiarilor institutionalizati în cadrul centrelor pentru copii si adulți, aflate în subordinea DGASPC Botoșani, în per. 01.08.2024 - 31.07.2026. Produsele se vor livra la centrele pentru copii si adulti în cantitățile, caracteristicile teh. și cond. solicitate prin caietul de sarcini.Obiectul licitatiei deschise îl constituie încheierea unui acord cadru pentru perioada 01.08.2024 - 31.07.2026.Se vor încheia 4 (patru) contracte subsecvente la un interval de 6 (șase) luni,cu reluarea competitiei în SEAP cu OE semnatari ai acordului cadru,conf.art.118 li.b/Legea 98/2016 act. si art.110 din HG 395/2016 actualizata , astfel: C.S. 1 -01.08.2024 - 31.01.2025,CS 2 - 01.02.2025-31.07.2025, CS 3- 01.08.2025 – 31.01.2026, CS 4 - 01.02.2026-31.07.2026, în funcție de existența resurselor financiare alocate cu această destinație și a numărului de beneficiari existenti, motivat de faptul că la momentul demarării procedurii datorită fluctuației beneficiarilor instituționalizați în centrele sociale din cadrul DGASPC Botoșani și a diversității meniurilor zilnice ale acestora, nu se poate stabili cu exactitate cantitatea de produse necesară încheierii unui contract, raportată la nevoile proprii de hrană aferente unui an bugetar,beneficiarii trebuie sa primeasca hrana în fiecare zi, cu meniuri diversificate, conf. normativelor in vigoare, fără a exista însă informații certe cu privire la cantitatea totală ce urmează să fie achiziționată. Acordul cadru se va încheia cu maxim 3 (trei) operatori economici clasați conf.criteriului de “cel mai bun raport calitate pret/lot. în cazul în care exista trei operatori economici declarati admiși (îndeplinesc conditiile solicitate conform documentatiei de atribuire). În cazul în care nu sunt minim trei operatori economici, AC se va încheia cu toți operatorii economici calificați. Criteriul de atribuire al acordului cadru/contractului subsecvent de furnizare este “cel mai bun raport calitate pret “/lot.Autoritatea contractanta va semna acordul cadru doar cu operatorii economici situați pe locurile I,II,III/lot. Contractele subsecvente aferente perioadei 01.08.2024 - 31.07.2026, se vor incheia LA UN INTERVAL DE 6 (ȘASE) luni, cu rel. competiției, cu OE semnatari ai acordului cadru, contractul subsecvent urmand a fi atribuit op. economic clasat pe primul loc, aplicand criteriul de atribuire “cel mai bun raport calitate pret “ /lot.Informatii legate de reluarea competitiei: . - Criteriul de atribuire pentru stabilirea operatorului caruia îi va fi atribuit contractul subsecvent: “cel mai bun raport c. În cazurile prevazute la art.118 alin.(1) lit. b),autoritatea contractanta reia competitia pe baza acelorasi termeni si conditii aplicate pentru atribuirea acordului-cadru,detaliate acolo unde este necesar si completate daca este cazul cu alti termeni si conditii prevazute în documentatia de atribuire elaborata în cadrul procedurii de atribuire a acordului-cadru, si cu respectarea urmatoarelor reguli procedurale: a) pt. fiecare contract subsecvent care urmeaza a fi atribuit, autoritatea contractanta consulta in SEAP operatorii economici semnatari ai acordul-cadru respectiv care sunt capabili sa execute contractul; b) autoritatea contractanta beneficiara stabileste o perioada suficienta pentru depunerea ofertelor in SEAP pentru atribuirea contractului, tinând seama de elemente specifice precum complexitatea obiectului contractului si timpul necesar pentru transmiterea ofertelor in SEAP; c) ofertele se depun în SEAP, iar acestea nu vor fi deschise pâna la expirarea perioadei stabilite de autoritatea contractanta. d) Operatorii economici au dreptul ca în procesul de reofertare sa modifice elementul care face obiectul reluarii competitiei (PRETUL).
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 140.249,40 si 3.365.985,60 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Da
Pot fi depuse oferte pentru:Toate Loturile
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:7
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:Ofertele se pot depune pentru un lot,pentru mai multe loturi sau pentru toate loturile. Adjudecarea ofertelor se va face pe fiecare lot in parte conform conditiilor stipulate in Caietul de sarcini. In cazul in care un ofertant isi adjudecă mai multe loturi, autoritatea contractanta poate incheia un singur acord cadru/contract subsecvent de furnizare pentru toate loturile adjudecate, cu respectarea prevederilor art. 7 din legea 98 / 2016 pentru achizitia de produse.
Pot fi depuse oferte pentru:Toate Loturile
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:7
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:Ofertele se pot depune pentru un lot,pentru mai multe loturi sau pentru toate loturile. Adjudecarea ofertelor se va face pe fiecare lot in parte conform conditiilor stipulate in Caietul de sarcini. In cazul in care un ofertant isi adjudecă mai multe loturi, autoritatea contractanta poate incheia un singur acord cadru/contract subsecvent de furnizare pentru toate loturile adjudecate, cu respectarea prevederilor art. 7 din legea 98 / 2016 pentru achizitia de produse.