
SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAP
Furnizare de produse alimentare Cantina de Ajutor Social a Municipiului Gherla
Data publicarii: 2020-12-22 | Data licitatiei: 2021-01-11 | Tip contract: Furnizare
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Furnizare de produse alimentare Cantina de Ajutor Social a Municipiului Gherla Numar de referinta:4349071/2020/11
II.1.2) Cod CPV principal:
15000000-8 Alimente, bauturi, tutun si produse conexe (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Furnizare / Cumparare
II.1.4) Descriere succinta:
Achizitie alimente pentru Cantina de Ajutor social al Municipiului Gherla, durata acordului cadru fiind de 12 luni. Numar zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data limita de depunere a ofertelor/candidaturilor: 7, Autoritatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatiilor suplimentare cu 3 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va solicita încheierea contractelor subsecvente pentru cantitățile de produse ce rezultă in funcție de necesitățile sale (numarul de beneficiari ai Cantinei de Ajutor Social ) și de fondurile alocate cu aceasta destinatie. În funcție de nevoile efective ale autoritatii contractante cantitatea maxima de produse contractată efectiv (suma cantitatilor ce vor face obiectul contractelor subsecvente ce se vor încheia) poate fi mai mică decât cantitatea estimată a acordului cadru. Estimarea cantitatilor minime si maxime care ar putea fi solicitate pe intreaga durata a acordului cadru sunt prevazute in anexa nr.2 la caietul de sarcini. Estimarea cantitatilor minime si maxime care ar putea face obiectul unui singur contract subsecvent care urmeaza sa fie atribuit pe durata acordului cadru este prevazuta in anexa 2 la caietul de sarcini. Autoritatea contractanta va achizitiona strict cantitatea considerata necesara la momentul semnarii contractelor subsecvente, functie de numărul beneficiarilor Cantinei de Ajutor Social si fondurile alocate. Autoritatea contractanta nu are obligatia de a achizitiona, prin acelasi contract subsecvent, toate reperele/gama de produse aferente lotului. Cantitatitatile si valorile prevazute in Anexa 2 la caietul de sarcini nu creaza nici o obligatie in sarcina autoritatii contractante.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 122,90 si 64.965,00 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Da
Pot fi depuse oferte pentru:Un Singur Lot
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:2
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte pentru unul sau ambele loturi, dar obligatoriu pentru toate produsele aferente fiecarui lot ofertat.
Pot fi depuse oferte pentru:Un Singur Lot
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:2
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte pentru unul sau ambele loturi, dar obligatoriu pentru toate produsele aferente fiecarui lot ofertat.