
SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAP
Furnizare materiale sanitare si solutii de dializa pentru supleere renala
Data publicarii: 2022-05-18 | Data licitatiei: 2022-06-22 | Tip contract: Furnizare
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Furnizare materiale sanitare si solutii de dializa pentru supleere renala Numar de referinta:36/106824/2022
II.1.2) Cod CPV principal:
33692800-5 Solutii de dializa (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Furnizare / Cumparare
II.1.4) Descriere succinta:
Furnizare materiale sanitare si solutii de dializa pentru supleere renala Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă stabilește termenul limită în care operatorii economici pot adresa solicitări de clarificare, respectiv în care aceasta va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare / informațiilor suplimentare, după cum urmează: 1. Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legatură cu documentația de atribuire este de 20 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. 2. Autoritatea contractantă va raspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 11 a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Termenul de răspuns la clarificari a fost stabilit astfel încât operatorii economici să aibă o perioadă adecvată pentru analizarea documentaţiei de atribuire şi, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma răspunsurilor oferite de Autoritatea Contractantă. Solicitările de clarificări vor fi transmise în format editabil, în SEAP, semnate cu semnătură electronică extinsă. Pentru a transmite o solicitare de clarificări Autorității Contractante, Operatorul Economic interesat acționează butonul "Adaugă solicitare" din secțiunea "SOLICITĂRI DE CLARIFICARE / ÎNTREBĂRI" disponibilă din detaliul procedurii.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 4.185,00 si 1.627.000,00 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu