SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere succinta licitatie:
Furnizare piese de schimb pentru calculatoare
Data publicarii: 2025-11-25 | Data licitatiei: 2025-12-02 | Tip contract:
FurnizareDenumire contract:
Furnizare piese de schimb pentru calculatoare
Data limita depunere oferta:
2025-12-02 11:00
Tip anunt:
Cumparari directe
|
Tip contract:
Furnizare
|
Cod si denumire CPV:
30145000-7 - Piese si accesorii pentru masini de calcul (Rev.2)
|
Valoare estimata:
68.595,04 RON
|
Descriere contract:
DGASPC Teleorman intentioneaza sa achizitioneze piese de schimb pentru calculatoare
Produsele livrate vor fi noi, originale. Produsele nu vor contine parti sau componente ale unor consumabile folosite anterior, si vor fi corespunzatoare echipamentului pentru care sunt solicitate.
Perioada de garantie a produselor va fi de minim 12 luni din momentul livrarii. Nerespectarea prevederilor Legii nr.449/2003 privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora, atrage dupa sine sanctiunile prevazute de actul normativ.
Ofertantii au obligatia de a face dovada conformităţii fiecărui produs ofertat prin prezentarea Certificatului de calitate şi conformitate sau Declaraţia de conformitate la care se anexează copie a documentelor de conformitate emise de către producător.
Transportul se va asigura de către furnizor pe cheltuiala sa, cu mijloacele proprii până la depozitul beneficiarului.
Dacă se constată că produsele livrate pe perioada derulării contractului sunt necorespunzătoare calitativ, sunt defecte sau prezintă vicii de fabricaţie, vor fi înlocuite în termen de 48 de ore de la data notificării transmise de beneficiar, pe cheltuiala furnizorului. În caz contrar, furnizorul consumabilului va plăti cheltuielile aferente reparării echipamentului.
Ofertanţii vor prezenta oferte complete pentru toate produsele solicitate.
Termen de livrare: Maximum 10 zile de la primirea comenzii, după semnarea contractului de achizitie publică.
Durata contractului : de la data semnarii până la 31 Decembrie 2025 .
Valoarea estimata a contractului este de 68.595,04 lei fără TVA , respectiv 83000,00 lei cu TVA

