SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere succinta licitatie:
Furnizarea, instalare si punere in functiune invertor hibrid monofazat si acumulator
Data publicarii: 2025-12-02 | Data licitatiei: 2025-12-05 | Tip contract:
FurnizareDenumire contract:
Furnizarea, instalare si punere in functiune invertor hibrid monofazat si acumulator
Data limita depunere oferta:
2025-12-05 13:30
Tip anunt:
Cumparari directe
|
Tip contract:
Furnizare
|
Cod si denumire CPV:
31155000-7 - Invertoare (Rev.2)
|
Valoare estimata:
12.396,69 RON
|
Descriere contract:
Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor Iași intenționează să achiziționeze Furnizare, instalare și punere în funcțiune invertor hibrid monofazat și acumulator, la sediul din șos. Bucium, nr. 80, corp B, municipiul Iași– prin achiziție directă și invită pe cei interesați să depună oferte în acest sens.
1. Denumirea autorității contractante: Direcția Județeană de Evidență a Persoanelor Iași
2. Adresă/telefon/fax: Șos. Bucium, nr. 80, cod 700285, Iași, tel.: 0232–277201; Fax: 0232–277200
3. Cod clasificare CPV: 31155000-7 - Invertor (Rev.2) – principal
31434000-7 – Acumulatori cu litiu (Rev.2) – secundar
4. Procedura aplicată: achiziție directă
5. Sursa de finanțare: buget local
6. Valoarea estimată:
a) Valoarea estimată a achiziției pentru invertor este de 6.611,57 lei fără T.V.A., respectiv, 8.000,00 lei cu T.V.A.
b) Valoarea estimată a achiziției pentru acumulator este de 5.785,12 lei fără T.V.A., respectiv, 7.000,00 lei cu T.V.A.
7. Criteriul de atribuire: prețul cel mai scăzut
8. Durata de furnizare, instalare și punere în funcțiune este de 5 de zile lucrătoare începând de la data semnării contractului. Contractul intră în vigoare la data semnării de către ambele părți și produce efecte până la data expirării garanției de 24 de luni, acordată pentru produsele furnizate și instalate și care începe de la data încheierii procesului-verbal de recepție și punere în funcțiune
9. Data limită de depunere a ofertelor: 05.12.2025, orele 13:30
10. Perioada de valabilitate a ofertei: 60 zile de la data limită de depunere a ofertelor.
11. Prezentarea ofertei: Oferta va cuprinde documentele de calificare, propunerea tehnică și propunerea financiară, după cum urmează:
A) Documentele de calificare sunt formate din toate documentele prevăzute în caietul de sarcini și in fișa de date a achiziției. În cadrul acestor documente, ofertanții vor include formularele nr. 1 – 3 completate, semnate și ștampilate
B) Propunerea tehnică va fi elaborată în conformitate cu toate specificațiile tehnice conținute în Caietul de sarcini nr. 12191/19.11.2025, va conține toate documentele prevăzute în acesta. De asemenea, propunerea tehnică va conține Declarația privind respectarea obligațiilor referitoare la condițiile de muncă și protecția muncii (formular 6).
C) Propunere financiară va cuprinde următoarele:
I. Formularul de ofertă, fără format impus, adaptat la obiectivele descrise în Caietul de sarcini.
II. Declarația pe proprie răspundere privind însușirea clauzelor contractuale (formular nr. 4)
Propunerea financiară va fi exprimată în lei fără T.V.A., cu T.V.A. explicitat separat.
Prețul contractului rămâne ferm pe toată durata de îndeplinire a contractului.
12. Ofertele vor fi transmise în format tipărit prin servicii poștale / de curierat / prin livrare directă la sediul Direcției Județene de Evidență a Persoanelor Iași din Șos. Bucium, nr. 80, loc. Iași, cod poștal 700285, astfel: luni-joi 07.30 – 16.00, vineri 07.30 – 13.30 SAU un fișier cripta

