SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPGenerator de curent electric, trifazat, pentru sudură
Data publicarii: 2024-04-19 | Data licitatiei: 2024-04-26 | Tip contract: Furnizare
Denumire contract:
Generator de curent electric, trifazat, pentru sudură
Data limita depunere oferta:
26.04.2024 23:30
Tip anunt:
Cumparari directe
|
Tip contract:
Furnizare
|
Cod si denumire CPV:
31100000-7 - Motoare, generatoare si transformatoare electrice (Rev.2)
|
Valoare estimata:
7.700,00 RON
|
|
Caiet de sarcini: |
Descriere contract:
Obiectul contractului constă în achiziția de „Generator de curent electric, trifazat, pentru sudură”, care să respecte condițiile minimale menționate în Caietul de sarcini nr. 12129/13.03.2024, publicat atasat prezentului anunt, beneficiar fiind Sucursala Energetica Port din cadrul C.N. A.P.M. S.A. Constanța. Achiziţia este prevăzută în PAAS la nr. II.1.A.12. Garanţia de bună execuţie, în cuantum de 5% din valoarea contractului fără TVA, trebuie să fie irevocabilă, necondiţionată şi se constituie prin: a) virament bancar; b) instrumente de garantare emise în condiţiile legii astfel: i. scrisori de garanţie emise de instituţii de credit bancare din România sau din alt stat; ii. asigurări de garanţii emise: - fie de societăţi de asigurare care deţin autorizaţii de funcţionare emise în România sau într-un alt stat membru al Uniunii Europene şi/sau care sunt înscrise în registrele publicate pe site-ul Autorităţii de Supraveghere Financiară, după caz; - fie de societăţi de asigurare din state terţe prin sucursale autorizate în România de către Autoritatea de Supraveghere Financiară; c) prin depunerea la casierie a unor sume în numerar dacă valoarea este mai mică de 5.000 lei; d) prin reţineri succesive din sumele datorate pentru facturi parţiale; e) prin combinarea a două sau mai multe dintre modalităţile de constituire prevăzute la lit. a)-c). Garanția de buna execuție va fi constituita în termen de 5 zile lucrătoare de la semnarea contractului sectorial. Acest termen poate fi prelungit la solicitarea justificată a Contractantului, fără a depăşi 15 zile de la data semnării contractului sectorial/contractului subsecvent, după caz, conform art. 45 alin. (3) din HG nr. 394/2016 și va deveni anexa la contract. Indiferent de forma de constituire a garanției de bună execuție, aceasta trebuie să fie irevocabila și va prevedea în mod clar și fără echivoc că plata garanției de bună execuție se va efectua necondiționat, respectiv la prima cerere a Entității contractante, pe baza declarației acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, fără nicio excepție.Entitatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei de buna executie, respectand conditiile prevazute la art. 47 din HG nr.394/2016 si se va restitui conf art. 164^2 din Legea nr. 99/2016.