SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPLEGUME, FRUCTE SI FRUCTE CU COAJA COD CPV 03220000-9, LOT 1 LEGUME, cod CPV 03221000-6, LOT 2 FRUCTE SI FRUCTE CU COAJA, cod CPV 03222000-3
Data publicarii: 2024-04-08 | Data licitatiei: 2024-05-13 | Tip contract: Furnizare
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
LEGUME, FRUCTE SI FRUCTE CU COAJA COD CPV 03220000-9, LOT 1 LEGUME, cod CPV 03221000-6, LOT 2 FRUCTE SI FRUCTE CU COAJA, cod CPV 03222000-3 Numar de referinta:17090636/2024/1
II.1.2) Cod CPV principal:
03220000-9 Legume, fructe si fructe cu coaja (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Furnizare / Cumparare
II.1.4) Descriere succinta:
Directia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului Timis intentioneaza incheierea unui acord-cadru avand ca obiect furnizare LEGUME, FRUCTE SI FRUCTE CU COAJA COD CPV 03220000-9, procedura pe loturi: LOT 1 – LEGUME, cod CPV 03221000-6; LOT 2 – FRUCTE SI FRUCTE CU COAJA, cod CPV 03222000-3. Procedura se va finaliza prin incheierea unui acord cadru, pentru fiecare lot in parte, pentru o perioada de 12 luni, in conformitate cu documentatia de atribuire. Acordul-cadru se va incheia cu MAXIMUM 2 (doi) operatori economici, in masura in care exista un numar suficient de operatori economici care au prezentat oferte admisibile. În situația în care ofertele admisibile sunt în număr mai mic decât numărul maxim de 2 (doi) operatori economici prevăzuți în documentația de atribuire, acordul cadru se va încheia cu ofertantul/ofertantii a caror oferte vor fi declarate câștigătoare, in urma evaluarii. Frecventa si valoarea contractelor care urmeaza sa fie atribuite: contractele subsecvente se vor incheia la 6 luni, in functie de necesitatile si fondurile disponibile ale autoritatii contractante. Valoarea estimata maxima a acordului cadru este de 1 239 491 lei fără TVA Valoarea estimata minima / maxima acord – cadru lot 1 – 70,967.05 lei fara TVA – 849,884.20 lei fara TVA Valoarea estimata minima / maxima acord – cadru lot 2 – 32,595.75 lei fara TVA – 389,606.80 lei fara TVA Valoarea estimata minima / maxima contract subsecvent lot 1 – 70,967.05 lei fara TVA / 424,942.10 lei fara TVA Valoarea estimata minima / maxima contract subsecvent lot 2 – 32,595.75 lei fara TVA / 194,803.40 lei fara TVA Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare/informatiilor suplimentare in a 11-a zi inainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari sau informatii suplimentare inainte de data limita de depunere a ofertelor: 18.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 103.562,80 si 1.239.491,00 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Da
Pot fi depuse oferte pentru:Toate Loturile
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:2
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:Ofertanții au posibilitatea de a depune oferte pentru unul, mai multe sau pentru toate loturile. Numărul de loturi care ar putea fi atribuit unui singur ofertant este numărul maxim de loturi, respectiv doua.
Pot fi depuse oferte pentru:Toate Loturile
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:2
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:Ofertanții au posibilitatea de a depune oferte pentru unul, mai multe sau pentru toate loturile. Numărul de loturi care ar putea fi atribuit unui singur ofertant este numărul maxim de loturi, respectiv doua.