SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPLot.1 Întărire rețea în amonte de punctul de racordare – Realizare racord 20 kV, post de transformare nou 20/0.4 kV și circuit 0.4 kV în loc. Vișeu de Mijloc, jud. MM / Lot.2 Întărire rețea în amonte de punctul de racordare – Realizare racord 20 kV și post de transformare loc. Oncești, jud. MM
Data publicarii: 2024-04-09 | Data licitatiei: 2024-04-25 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Lot.1 Întărire rețea în amonte de punctul de racordare – Realizare racord 20 kV, post de transformare nou 20/0.4 kV și circuit 0.4 kV în loc. Vișeu de Mijloc, jud. MM / Lot.2 Întărire rețea în amonte de punctul de racordare – Realizare racord 20 kV și post de transformare loc. Oncești, jud. MM Numar de referinta:RO14476722/2024/76 (2-MM)
II.1.2) Cod CPV principal:
45231400-9 Lucrari de constructii de linii electrice (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
II.1.4) Descriere succinta:
Se va incheia un contract/contracte de executie lucrări, aferente celor 2 loturi, respectiv Lot.1 Întărire rețea în amonte de punctul de racordare – Realizare racord 20 kV, post de transformare nou 20/0.4 kV și circuit 0.4 kV în loc. Vișeu de Mijloc, jud. MM si Lot.2 Întărire rețea în amonte de punctul de racordare – Realizare racord 20 kV și post de transformare loc. Oncești, jud. MM Lucrarile necesare a se executa sunt descrise in cadrul documentatiei atasate, avizelor CTE si PTE. Durata contractelor sectoriale de lucrări va fi de 12 luni pentru lotul 1 si 7 luni pentru lotul 2. Plata se va face prin ordin de plată, în termen de 120 de zile de la data înregistrării facturii la Entitatea contractantă. Valoarea estimată a achiziției este de 1.486.337,32 lei fara TVA, din care: Lot 1.: 650.926,49 lei, fara TVA si Lot 2.: 835.410,83 lei, fara TVA. Nota1: Nu se va oferta devizul pentru “Probe tehnologice si teste” (cap. 6.2 din DG) descris ca si deviz pe obiect “Lucrari PRAM PTAb proiectat/ Verificari PRAM” Nota2: Nu se va oferta devizul pentru “Documentatii-suport si cheltuieli pentru obtinerea de avize, acorduri si autorizatii” (cap. 3.2 din DG) descris ca si deviz pe obiect “Obtinere avize si intocmire documentatii pentru obtinere AC” Nota3: Cheltuielile aferente “cap. 1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala” se vor cota in devizul general la cap. 1 (1.3.1.1, 1.3.2.1, 1.3.3.1). Nota4: Cheltuielile aferente “cap. 5.1 Organizare de santier” se vor cota in devizul general la cap. 5 (5.1.2.1.1). Nota5: In anul 2024 se va deconta pana la valoarea de 300.000 lei/lot. NOTA 6: Sol. de clarificari se vor transmite cu 8 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, iar raspunsul Entitatii Contractante se va transmite inainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:1486337.32 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Da
Pot fi depuse oferte pentru:Numarul maxim de loturi: 2
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:2
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:-
Pot fi depuse oferte pentru:Numarul maxim de loturi: 2
Numarul maxim de loturi care pot fi atribuite unui singur ofertant:2
Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a atribui contracte prin combinarea urmatoarelor loturi sau grupuri de loturi:-