SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPLotul 7: Executie lucrari de apa si canalizare in cadrul proiectului Modernizare sistem de alimentare cu apa si extindere retea de canalizare si epurare in comuna Costeiu, judetul Timis
Data publicarii: 2024-05-07 | Data licitatiei: 2024-05-22 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Lotul 7: Executie lucrari de apa si canalizare in cadrul proiectului Modernizare sistem de alimentare cu apa si extindere retea de canalizare si epurare in comuna Costeiu, judetul Timis Numar de referinta:4357953/2024/18.7
II.1.2) Cod CPV principal:
45232150-8 Lucrari pentru conducte de alimentare cu apa (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea
II.1.4) Descriere succinta:
Obiectivul de investiții Modernizare sistem de alimentare cu apa si extindere retea de canalizare si epurare in comuna Costeiu, judetul Timis se finanțează de la bugetul de stat- Programul Național de Investiții „Anghel Saligny” și bugetul local al Comunei Costeiu. In cadrul prezentei proceduri se doreste atribuirea lucrarilor pentru Lotul 7 - Executie lucrari de apa si canalizare in cadrul proiectului Modernizare sistem de alimentare cu apa si extindere retea de canalizare si epurare in comuna Costeiu, judetul Timis. Valoarea estimata a fost calculata avându-se în vedere devizul general al investitiei (liniile bugetare 4.1, 4.2, 4.3 si 5.11) si este de: 14.824.559,93 lei fara TVA cuprinzand: Cap. 4.1 Constructii si instalatii 11.284.101,31 lei; Cap. 4.2 Montaj utilaje tehnologice 415.745,00 lei; Cap 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale cu montaj 3.104.713,62 lei Cap. 5.1.1 Lucrari de constructii si instalatii aferente organizarii de satier 20.000,00 lei Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr.98/2016 cu modificarile si completarile ulterioare, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. Numar zile pană la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor/candidaturilor 11. Termenul în care autoritatea contractantă va raspunde în mod clar si complet tuturor solicitărilor de clarificări sau informații suplimentare este cu cel putin 9 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor, în masura în care aceste solicitări vor fi adresate în termenul prevăzut la sectiunea I din Fișa de Date, respectiv cu 11 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor NOTA*: Din cadrul prezentei procedure de atribuire NU fac parte urmatoarele: - Executie lucrari canalizare gravitationala obiect LOT 1 in loc. Costeiu in cadrul proiectului Modernizare sistem de alimentare cu apa si extindere retea de canalizare si epurare in comuna Costeiu, judetul Timis; - Executie lucrari canalizare gravitationala obiect LOT 11 in loc. Costeiu in cadrul proiectului Modernizare sistem de alimentare cu apa si extindere retea de canalizare si epurare in comuna Costeiu, judetul Timis; - Executie lucrari canalizare obiect LOT 1 si construire SPAU 6 in loc. Costeiu in cadrul proiectului Modernizare sistem de alimentare cu apa si extindere retea de canalizare si epurare in comuna Costeiu, judetul Timis; - Executie lucrari canalizare obiect LOT 4 in loc. Costeiu in cadrul proiectului Modernizare sistem de alimentare cu apa si extindere retea de canalizare si epurare in comuna Costeiu, judetul Timis; - Executie lucrari de alimentare cu apa in zona PUZ – DN6 in cadrul proiectului Modernizare sistem de alimentare cu apa si extindere retea de canalizare si epurare in comuna Costeiu, judetul Timis; - Executie lucrari de alimentare cu apa pe strada DS 5 in cadrul proiectului Modernizare sistem de alimentare cu apa si extindere retea de canalizare si epurare in comuna Costeiu, judetul Timis; NOTA**: Fiecare ofertant va elabora si va prezenta un deviz propriu pentru Organizarea de santier conform nevoilor proprii
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:14824559.93 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu