SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPLucrări de execuție Sediu U.M. 0676 Craiova
Data publicarii: 2024-04-10 | Data licitatiei: 2024-05-22 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Lucrări de execuție Sediu U.M. 0676 Craiova Numar de referinta:59/13624359/2024
II.1.2) Cod CPV principal:
45216110-8 Lucrari de constructii de institutii de ordine publica (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea
II.1.4) Descriere succinta:
Achiziţia de execuţie de lucrări privind sediul U.M. 0676 Craiova incluzând următoarele: Execuția lucrărilor pentru pavilion administrativ S+P+2E, garaj autospeciale, magazii, sala pregarire fizica si vestiare P+1E, spatiu recreațional de tip terasă și chioșc, punct control acces secundar, teren sport, cabinet medical și sediu ACMMR P+1, drumuri și platforme, rezervor apă+cameră pompe, lucrări exterioare. Asigurarea utilităților necesare obiectivului. Organizare de șantier. Pregătirea personalului de exploatare. Probe tehnologice şi teste. Valoarea totală estimată 56.070.379,33 lei fără TVA defalcată după cum urmează: - amenajarea terenului – 169.350,00 lei fără TVA; asigurarea utilităților – 150.000,00 lei fără TVA; construcții, montaj, instalații și echipamente – 50.790.442,48 lei fără TVA; dotări – 3.491.252,00 lei fără TVA; active necorporale – 300.000,00 lei fără TVA; organizarea de șantier – 1.085.081,76 lei fără TVA; probe tehnologice și teste – 84.253,09 lei fără TVA. Defalcarea sumei totale are rol informativ şi nu reprezintă o prevedere care să limiteze valoarea elementelor propunerii financiare prin invocarea limitării liniilor bugetare alocate proiectului. În valoarea estimată nu au fost incluse, sume previzionate (rezerve de implementare), în conformitate cu Instrucțiunea ANAP nr. 1/2021 Cheltuielile diverse și neprevăzute stipulate în Devizul General sunt în cuantum de 10% și nu au fost incluse în valoarea estimată dar au fost luate în calcul la stabilirea tipului procedurii și vor putea fi accesate pe parcursul derulării contractului, dacă vor fi îndeplinite condițiile prevăzute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: În conformitate cu prevederile art. 160 alin. (2) din Legea nr. 98/2016 cu modificările și completările ulterioare, Autoritatea Contractantă (AC) stabilește termenul limită în care operatorii economici (OE) pot adresa solicitări de clarificare, respectiv în care aceasta va răspunde tuturor solicitărilor de clarificare/ informațiilor suplimentare, după cum urmează: 1. Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificari sau informații suplimentare în legatură cu documentația de atribuire este de 20 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. 2. AC va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 11 a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Termenul de răspuns la clarificări a fost stabilit astfel încât operatorii economici să aibă o perioadă adecvată pentru analizarea documentaţiei de atribuire şi, ulterior, pentru elaborarea ofertelor prin prisma răspunsurilor oferite de AC.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:56070379.33 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu