SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPLucrări de renovare/modernizare la Biblioteca Comunală Fălciu din cadrul Comunei Fălciu - Partener 4 în cadrul proiectului „BiblioHub Vaslui”
Data publicarii: 2024-04-01 | Data licitatiei: 2024-04-18 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Lucrări de renovare/modernizare la Biblioteca Comunală Fălciu din cadrul Comunei Fălciu - Partener 4 în cadrul proiectului „BiblioHub Vaslui” Numar de referinta:4540003/2024/3
II.1.2) Cod CPV principal:
45453000-7 Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea
II.1.4) Descriere succinta:
Obiectul contractului îl constituie execuția lucrărilor de Renovare/modernizare la Biblioteca Comunală Fălciu din cadrul Comunei Fălciu - Partener 4 în cadrul proiectului „BiblioHub Vaslui” în conformitate cu prevederile proiectului tehnic, respectiv lucrări de intervenții pentru renovarea sălii bibliotecii și a sălii biblionet și amenajarea unui grup sanitar pentru persoane cu handicap locomotor. Renovarea conduce la transformarea bibliotecii în Hub de dezvoltare a competențelor digitale. NOTĂ: Orice referire în documentele achiziției care indică o anumită origine, sursă, producție, producător, un procedeu special, un standard, un normativ, o marcă de fabrică sau de comerț, un brevet de invenție, o licență de fabricație, sunt menționate doar cu scopul de a identifica cu ușurință tipurile de produs ca și concept și nu au ca efect favorizarea sau eliminarea anumitor operatori economici sau a anumitor produse/servicii sau lucrări. Aceste specificații vor fi considerate ca având mențiunea de „sau echivalent”, iar ofertantul are obligația de a demonstra echivalența produselor/serviciilor/lucrărilor ofertate cu cele solicitate, dacă este cazul. NOTA: Termenul până la care orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire este de 7 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări în a 4-a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Autoritatea contractantă, va răspunde la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul limită stabilit. NOTA: Solicitările de clarificări referitoare la prezenta documentație de atribuire se vor adresa în mod exclusiv în SEAP la secțiunea „Întrebări" din cadrul procedurii de atribuire derulate prin mijloace electronice, iar răspunsurile la acestea vor fi publicate în SEAP la secțiunea „Detalii procedură - Clarificări, decizii la documentația de atribuire” din cadrul anunțului de participare, autoritatea contractantă urmând să nu dea curs solicitărilor adresate prin altă modalitate de comunicare decât cea stabilită.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:270539.5 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu