SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPLucrari de eliberare amplasament pentru realizarea obiectivului “Modernizare strazi zone de dezvoltare Municipiul Alba Iulia, lot.1 - Alcala de Henares (inclusiv legatura cu str.Gheorghe Sincai), jud.Alba”
Data publicarii: 2024-04-10 | Data licitatiei: 2024-05-09 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Lucrari de eliberare amplasament pentru realizarea obiectivului “Modernizare strazi zone de dezvoltare Municipiul Alba Iulia, lot.1 - Alcala de Henares (inclusiv legatura cu str.Gheorghe Sincai), jud.Alba” Numar de referinta:RO14476722 / 2024 /cap. Lucrari poz. 246
II.1.2) Cod CPV principal:
45310000-3 Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
II.1.4) Descriere succinta:
Se vor depune oferte pentru toate lucrarile solicitate si pentru toate cantitatile prevazute in Caietul de sarcini. Valoarea estimata a contractului de achizitie publica , a fost calculata avandu-se in vedere prevederile din Devizul General aferent acestui obiectiv de investitie: -Documentații tehnice pentru obținerea de avize, acorduri și autorizații – 4.000,00 lei (conform 3.2 din Capitolul 3 Devizul General - Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică) - costul avizelor si al taxei de emitere AC vor fi suportate de către Autoritatea Contractanta -Proiectare faza DTAC, Proiect tehnic și Detalii de execuție 49.000, 00 lei (conform 3.5.5 din Capitolul 3 Devizul General -Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică ) -Executie lucrare: 1.186.854,84 lei din care C+M: 1.153.804,84 lei. TOTAL: 1.239.854,84 lei fara TVA Modificarea contractului fara organizarea procedurii de achizitie sectoriala se poate face in conformitate cu prevederile din Legea 99/2016 si sunt prevazute in modelele de contract. Solicitarile de clarificari privind documentia de atribuire se va transmite cu cel putin 10 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor iar Raspunsul consolidat al entitatii contractante in mod clar, complet si fara ambiguitati la toate solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare va fi transmis cu cel putin 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Entitatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit mai sus.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:1239854.84 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu