SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPLucrari de interventie de mica amploare fara autorizatie de construire la nivelul pavilionului de detentie - PENITENCIARUL SPITAL DEJ
Data publicarii: 2024-04-08 | Data licitatiei: 2024-04-19 | Tip contract: Lucrari
Denumire contract:
Lucrari de interventie de mica amploare fara autorizatie de construire la nivelul pavilionului de detentie - PENITENCIARUL SPITAL DEJ
Data limita depunere oferta:
19.04.2024 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
|
Tip contract:
Lucrari
|
Cod si denumire CPV:
45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
|
Valoare estimata:
325.096,73 RON
|
|
Caiet de sarcini: |
Descriere contract:
În conformitate cu prevederile art.7,alin.(5) al Legii nr.98/2016 şi H.G. nr. 395/2016, Penitenciarul Spital Dej, str. Parcului nr. 18, jud. Cluj, vă invită să participaţi cu ofertă de preţ fără TVA in vederea incheierii unui contract de lucrări având denumirea obiectivului "Lucrări de intervenție de mică amploare fără autorizație de construire la nivelul Pavilionului de detenție - Refacere finisaje, instalații termice și instalații sanitare, cabinete ambulatorii, vestiare cadre, punct primire persoane private de libertate, hol secție E.1, Penitenciar Spital Dej " conform caietului de sarcini atașat; - Dupa finalizarea executiei se va trece la refacerea in totalitate a zonelor afectate de aceste lucrari, prin realizarea lucrarilor necesare pentru aducerea in stare initiala a obiectivului; - Executia lucrarii va respecta prevederile legale specifice acestor tipuri de lucrări, respectarea regulilor de protecție a muncii revine executantului; - Garanţia lucrării: minim 60 luni; - Garanţie de participare: 1% din valoarea estimată fără TVA; - Garanţie de bună execuţie a lucrării: 10% din valoarea fără TVA a valorii contractului; Oferta de pret semnata si stampilata insotita de propunerea tehnica va fi transmisa pe email pana in data de 19.04.2024, ora 12:00. Ofertele primite dupa data si ora respectiva nu vor fi luate in considerare. Costul transportului, precum si alte costuri suplimentare, vor fi incluse in pretul ofertat. Oferta va fi redactata in conformitate cu specificatiile caietului de sarcini, atasat la prezentul anunt, fiind respinse ofertele care nu indeplinesc toate cerintele din caietul de sarcini.