SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere succinta licitatie:
Materiale pentru izolatii termice, Cod CPV 44111520-2
Data publicarii: 2025-11-25 | Data licitatiei: 2025-12-02 | Tip contract:
FurnizareDenumire contract:
Materiale pentru izolatii termice, Cod CPV 44111520-2
Data limita depunere oferta:
2025-12-02 14:00
Tip anunt:
Cumparari directe
|
Tip contract:
Furnizare
|
Cod si denumire CPV:
44111520-2 - Materiale de izolatie termica (Rev.2)
|
Valoare estimata:
139.341,80 RON
|
Descriere contract:
conformitate cu caietul de sarcini nr. 6178/18.03.2025 si anexa 1 acestuia.
Materiale pentru izolatii termice, Cod CPV 44111520-2, in conformitate cu caietul de sarcini nr. 6178/18.03.2025 si anexa 1 acestuia.
.Valoare estimata: 139.341,80 lei fara TVA
1. Procedura aplicata pentru atribuirea achizitiei publice: Cumparare directa cu o etapa de negociere.
1.1 Achizitia directa: se realizează prin evaluarea simultană a ofertelor depuse/transmise de operatorii economici si a celor publicate în catalogului electronic din SEAP.
Entitatea contractanta isi rezerva dreptul de a achizitiona produsele la pretul cel mai mic.
2. Criteriul de atribuire este preţul cel mai scăzut dintre ofertele admisibile.
3. Prezentare ofertă - Oferta va cuprinde propunerea tehnica si propunerea financiara, pe fiecare reper in parte si total, întocmite conform cerinţelor din caietul de sarcini nr.6178/18.03.2025 si anexa 1 acestuia, capitolul III si IX (Se completeaza obligatoriu tabelul de la capitolul IX).
Propunerea financiara va cuprinde: preţul unitar - LEI/UM, fără TVA (două zecimale);
Este obligatorie ofertarea intregii cantitati. Se va depune oferta completa. In cazul in care nu se depune oferta completa, aceasta va fi descalificata ca neconforma.
Atribuirea se va efectua pentru intreaga cantitate, pe fiecare lot in parte.
4. Termene limită depunere oferta :
Ofertele urmeaza sa fie transmise, pana in data de 18.11.2025, ora 14.00 la nr. de fax 0372511549 sau la adresa de email simultan: [email protected] si [email protected].
Nu se solicita garantie de participare si documente de calificare.
Ofertele transmise dupa data si ora mentionate in invitatia de participare, nu vor fi luate in considerare.
5. Termen de livrare : 15 zile calendaristice de la inregistrare comanda/contract
6. Termen de garantie : minim 12 luni calendaristice de la data receptiei produselor.
Durata comanda/contract : 12 luni de zile de la inregistrarea comenzii.
Locatie livrare : - franco-beneficiar, SOCIETATEA ELECTROCENTRALE CRAIOVA SA cu sediul in localitatea Craiova, strada BARIERA VILCII nr. 195, judetul Dolj, COD 200716
Transportul se va efectua conform legislatiei in vigoare si a caietului de sarcini nr. nr.6178/18.03.2025 si anexa 1 acestuia. Preţul comenzii / contractului.
Pretul unitar/reper este cel din oferta financiara.
Pretul unitar este ferm si nemodificabil pe toata perioada de derulare a comenzii / contractului
Preturile se vor exprima in lei si vor fi franco-depozit beneficiar ( transport inclus in pret)

