SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPModernizare cladire sediu administrativ PL Ocna Mures, jud.Alba
Data publicarii: 2024-04-10 | Data licitatiei: 2024-05-10 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Modernizare cladire sediu administrativ PL Ocna Mures, jud.Alba Numar de referinta:RO14476722 / 2024 /cap. Lucrari poz. 307
II.1.2) Cod CPV principal:
45453000-7 Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
II.1.4) Descriere succinta:
Se vor depune oferte pentru toate lucrarile solicitate si pentru toate cantitatile prevazute in Caietul de sarcini. Valoarea estimata a contractului de achizitie publica , a fost calculata avandu-se in vedere prevederile din Devizul General aferent acestui obiectiv de investitie: -Documentații- suport și cheltuieli pentru obținerea de avize, acorduri ,autorizații si EXPERTIZA TEHNICA – 8.000,00 lei ( conform 3.2 din Capitolul 3 Devizul General - Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică) - costul avizelor si al taxei de emitere AC vor fi suportate de către Autoritatea Contractanta -Proiect tehnic de execuție (PTE) 38.677, 00 lei (conform 3.5.7 din Capitolul 3 Devizul General - Cheltuieli pentru proiectare şi asistenţă tehnică ) -Executie lucrare: 932.301,00 lei din care C+M: 890.041,00 lei. TOTAL: 978.978,00 lei fara TVA Modificarea contractului fara organizarea procedurii de achizitie sectoriala se poate face in conformitate cu prevederile din Legea 99/2016 si sunt prevazute in modelele de contract. Solicitarile de clarificari privind documentia de atribuire se va transmite cu cel putin 10 zile inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor iar Raspunsul consolidat al entitatii contractante in mod clar, complet si fara ambiguitati la toate solicitarile de clarificari sau informatii suplimentare va fi transmis cu cel putin 6 zile înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Entitatea contractantă va răspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici până la termenul-limită stabilit mai sus.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:978978 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu