SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPModernizare posturi de transformare Sucursala Baia Mare prin instalarea de transformatoare de distribuție MT/JT cu pierderi reduse, etapa 2024, din gestiunea COR MT/JT Baia Mare
Data publicarii: 2024-04-24 | Data licitatiei: 2024-05-15 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Modernizare posturi de transformare Sucursala Baia Mare prin instalarea de transformatoare de distribuție MT/JT cu pierderi reduse, etapa 2024, din gestiunea COR MT/JT Baia Mare Numar de referinta:RO14476722/2024/Cap. Lucrări poz.105 (Ref. modif.PAAS nr.102592/11.04.2024)
II.1.2) Cod CPV principal:
45317200-4 Lucrari de instalare electrica de transformatoare (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Executarea, prin orice mijloace, a unei lucrari, conform cerintelor specificate de autoritatea contractanta
II.1.4) Descriere succinta:
Se va incheia un contract de executie lucrări de “Modernizare posturi de transformare Sucursala Baia Mare prin instalarea de transformatoare de distribuție MT/JT cu pierderi reduse, etapa 2024, din gestiunea COR MT/JT Baia Mare” Lucrarile necesare a se executa sunt descrise in cadrul documentatiei atasate, avizului CTE si PTE. Durata contractului va fi de: 12 luni. Garantia lucrării: 60 luni începând cu data PV de recepție la PIF aprobat de Entitatea contractantă. Plata se va face prin ordin de plată, în termen de 120 de zile de la data înregistrării facturii la Entitatea contractantă. Pentru calculul valorii estimate a achiziţiei de 8.061.523,02 lei fara TVA au fost luate în calcul următoarele capitole şi subcapitole din devizul general aprobat : 1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala: 1.015,20; 3.1.1 Studii de teren: 8.341.15; 4.1 Constructii si instalatii : 1.930.239,82; 4.3 Utilaje, echipamente tehnologice si functionale care necesita montaj: 6.067.675,37; 5.1. Organizare de șantier: 54.251,48. Nota1: Nu se va oferta devizul pentru “Probe tehnologice si teste” (cap. 6.2 din DG) descris ca si deviz pe obiect “Lucrari PRAM”. Nota2: Cheltuielile aferente “cap. 1.3 Amenajari pentru protectia mediului si aducerea la starea initiala” se vor cota in devizul general la cap.1 (1.3.1.1). Nota3: Cheltuielile aferente “cap. 3.1.1 Studii de teren” se vor cota in devizul general la cap.3 (3.1.1.1.1 Configurare PT in aplicatia IGEA). Nota4: Cheltuielile aferente “cap. 5.1 Organizare de santier” se vor cota in devizul general la cap.5 (5.1.2.1.1). Nota5: In anul 2024 se va deconta pana la valoarea de 500.000 lei. Nota 6: Sol. de clarificari se vor transmite cu 8 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, iar raspunsul Entitatii Contractante se va transmite inainte cu 6 zile de data limita de depunere a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:8061523.02 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu