SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPPrestări servicii de pază si protectie si Servicii de monitorizare la obiectivele apartinand Spitalului Orasenesc Gura Humorului
Data publicarii: 2024-04-17 | Data licitatiei: 2024-05-08 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Prestări servicii de pază si protectie si Servicii de monitorizare la obiectivele apartinand Spitalului Orasenesc Gura Humorului Numar de referinta:5347770_2024_PAAPD1482518
II.1.2) Cod CPV principal:
79713000-5 Servicii de paza (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta:
Obiectul contractului consta in: Se vor asigura urmatoarele servicii: 1. Servicii de paza la urmatoarele locatii: a)Servicii de pază şi protecţie la Pavilionul Central-Spital, cu sediul în Gura Humorului, Piata Republicii, nr. 1. Serviciile se vor asigura timp de 24 ore/zi/ 1 post paza permanent, atât în zilele lucrătoare, cât şi în zilele nelucrătoare şi sărbătorile legale. b) Servicii de pază şi protecţie la Compartiment PEDIATRIE cu sediul în Gura Humorului, Str. Lt. Viorel Marceanu, nr. 24, judet Suceava. Serviciile se vor asigura timp de 24 ore/zi/ 1 post paza permanent, atât în zilele lucrătoare, cât şi în zilele nelucrătoare şi sărbătorile legale. 2. Servicii de monitorizare permanenta Servicii de monitorizare permanenta (24 ore din 24 de ore pe zi) a sistemelor de securitate antiefractie si asigurarea interventiei operative la obiectivul / obiectivele Beneficiarului aflat / aflate la adresa / adresele: • SEDIUL ADMINISTRATIV în Gura Humor, Bld. Bucovina, nr. 17, judet Suceava; • Compartiment PEDIATRIE în Gura Humor, Str. Lt. Viorel Marceanu, nr. 24, judet Suceava • Pavilionul Central-Spital, cu sediul în Gura Humorului, Piata Republicii, nr. 1. Termenul limită până la care se pot solicitat clarificări de către operatorii economici interesați de accesul la procedura de atribuire: 12 zile inainte de termenul limita pentru primirea ofertelor. Termenul limită pentru publicarea răspunsului/răspunsurilor consolidat/consolidate la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici înainte de data limită de depunere a ofertelor: in a 6 zi inainte de termenul limita pentru primirea ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:746640 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu