
SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAP
Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii: “Construire bază sportivă TIP 1 – varianta V1- incalzire pe lemn, sat Barsana, comuna Barsana, judetul Maramures”
Data publicarii: 2021-01-19 | Data licitatiei: 2021-02-18 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii: “Construire bază sportivă TIP 1 – varianta V1- incalzire pe lemn, sat Barsana, comuna Barsana, judetul Maramures” Numar de referinta:14273221_2020_PAAPD1104787
II.1.2) Cod CPV principal:
45200000-9 Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Proiectare si executare
II.1.4) Descriere succinta:
Proiectare, executie lucrari si asistenta tehnica din partea proiectantului pentru obiectivul de investitii: “Construire bază sportivă TIP 1 – varianta V1- incalzire pe lemn, sat Barsana, comuna Barsana, judetul Maramures”. Valoarea estimata este de: 5.633.960,17 lei fara TVA, compusa din: - cap. 1 cheltuieli pentru obtinerea si amenajarea terenului: 560.059,22 lei - Cap. 3 cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica a proiectantului: 118.013,81 lei - Cap. 4 cheltuieli pentru investitia de baza: 4.867.902,02 lei; - Cap. 5 alte cheltuieli: 87.985,12 lei; - Subcap. 5.1.1 Lucrari de constructii: 65.988,84 lei; - Subcap. 5.1.2 cheltuieli conexe organizarii santierului: 21.996,28 lei. Modificarea contractului de achizitie publica, in cursul perioadei sale de valabilitate, se face in conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016. Modificarea contractului in cursul perioadei sale de valabilitate, altfel decat in cazurile si conditiile prevazute la art. 221 din Legea nr. 98/2016, se realizeaza prin organizarea unei noi proceduri de atribuire, in conformitate cu dispozitiile legii. In conformitate cu prevederile art. 160 alin. (1) din Legea 98/2016, cu modificarile si completarile ulterioare, termenul limita pana la care orice operator economic interesat de participarea la procedura de achizitie publica are dreptul de a solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este de 12 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta stabileste ca termenul limita in care va raspunde tuturor solicitarilor de clarificari sau informatii suplimentare, este in a 6 a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:5633960.17 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu