SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPProiectare si executie - EFICIENTIZARE ENERGETICA SEDIU PRIMARIE COMUNA MUSETESTI, JUDETUL GORJ
Data publicarii: 2024-04-16 | Data licitatiei: 2024-05-07 | Tip contract: Lucrari
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Proiectare si executie - EFICIENTIZARE ENERGETICA SEDIU PRIMARIE COMUNA MUSETESTI, JUDETUL GORJ Numar de referinta:9
II.1.2) Cod CPV principal:
45210000-2 Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Lucrari / Proiectare si executare
II.1.4) Descriere succinta:
In cadrul contractului se vor presta/executa urmatoarele: Elaborarea proiectului tehnic de executie, asigurarea asistentei tehnice din partea proiectantului pe perioada de executie a lucrarilor precum si executia lucrarilor in cadrul obiectivului de investitie „EFICIENTIZARE ENERGETICĂ SEDIU PRIMĂRIE COMUNA MUSETESTI, JUDEȚUL GORJ”, constand in proiectarea si executia lucrarilor de reabilitare moderata a cladirii in care se afla sediul Primariei Comunei Musetesti, si se va derula prin Fonduri de la Bugetul de stat, prin MINISTERUL DEZVOLTĂRII, LUCRĂRILOR PUBLICE ȘI ADMINISTRAȚIEI in cadrul Planul National de Redresare si Rezilienta, Componenta 10 - Fondul Local, Investiţia 1.3 - Reabilitarea moderata a clădirilor publice pentru a imbunatati serviciile publice prestate la nivelul unităţilor administrativ-teritoriale. Valoarea estimată a prezentei achiziții de lucrari este de 1.190.677,86 lei fara TVA din care 189.805,00 lei neeligibili (buget local) fara TVA lei, ceea ce presupune ca achiziţia acestor lucrari sa se faca prin procedura de achiziţie Procedura Simplificata, conform art 7 alin 2) din Legea 98/2016 si în conformitate cu prevederile art. 113, alin,1 alin. 4), lit. a din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice cu modificările si completarile ulterioare. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări sau informaţii suplimentare în legătură cu documentaţia de atribuire, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.1) din Legea nr. 98/2016 cu completările și modificările ulterioare. Termenul limită pentru transmiterea solicitărilor de clarificări de către operatorii economici este de 9 de zile înainte de data limită de depunere a ofertelor. Termenul limită în care Autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet la solicitările de clarificări/informații suplimentare adresate de operatorii economici este in a 6 zi inainte de data limita de depunere a ofertelor. În măsura în care solicitările de clarificări/informații suplimentare au fost transmise în termenul prevăzut anterior, răspunsurile autorității contractante însoţite de întrebările aferente vor fi publicate în SICAP, în conformitate cu prevederile art. 160 alin.3) din Legea nr. 98/2016 cu completările și modificările ulterioare. Autoritatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări/informații suplimentare adresate de operatorii economici care vor fi transmise prin altă modalitate de comunicare sau alt termen decât cel stabilit. Numarul de zile pana la care se pot solicita clarificari inainte de data de depunere a ofertelor/candidaturilor: 9. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari/informatii suplimentare cu 6 zile inainte de data de depunere a ofertelor. Nota: Procedura simplificată se inițiază prin publicarea în SEAP a unui anunț de participare simplificat, însoțit de documentația de atribuire aferentă și se va desfășura într-o singură etapă, online.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:1190677.89 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu