SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPReparatii, intretinere, mentenanta: centrale, microcentrale si puncte termice pe raza Sucursalei Regionale de Cai Ferate Timisoara.
Data publicarii: 2024-04-22 | Data licitatiei: 2024-05-09 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Reparatii, intretinere, mentenanta: centrale, microcentrale si puncte termice pe raza Sucursalei Regionale de Cai Ferate Timisoara. Numar de referinta:3/1/7/ 1031 /17.04.2024
II.1.2) Cod CPV principal:
50531200-8 Servicii de intretinere a aparatelor cu gaz (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta:
Pe raza SRCF Timisoara sunt amplasate un numar de noua centrale termice+1PT (Timisoara Sud), 83 microcentrale alimentate cu gaze naturale (45-RCI Timisoara; 10-RC Arad; 28-RC Deva) si un numar de 13 microcentrale electrice (6-RCI Timisoara; 6-RC Arad; 1-RC Deva) destinate alimentaria cu energie termica si apa calda menajera a unor cladiri de exploatare, locuinte de serviciu sau interventie, spatii comerciale si alte obiective ce apartin SRCF Timisoara, precum si a altor beneficiari. Serviciile de mentenata solicitate au ca scop asigurarea functionarii optime a centralelor si microcentralelor prin intretinere preventive, care duce la diminuarea disfunctionalitatilor in exploatarea acestora. Activitatea de intretinere a centralelor si microcentralelor este impusa de faptul ca, pe parcursul exploatarii lor uzuale, acestea sunt supuse procesului de uzura fizica si morala. Lucrarile preponderente consta in: -efectuarea lucrarilor de reparatii programate la punerea in functiune a CT si CP la inceputul sezonului de iarna; -interventiilor in caz de avarii la CT, CP si pe toata durata sezonului de iarna; -revizia microcentralelor; -mententata microcentralelor-servicii de intretinere si reparatii, care au ca scop inlaturarea defectiunilor prin inlocuirea pieselor si subansamblelor defecte si readucerea la starea de functionare in siguranta cu incadrare in parametrii otpimi. Lista cu articolele de deviz cele mai representative pentru acest gen de servicii cu cantitatile minime si maxime la care apreciem ca vor fi preponderente in derularea contractului se regaseste in anexa la Caietul de Sarcini. Aceste lucrari de reparatii se vor executa pe baza de comanda emisa de Servicul Asistenta Tehnica Mentenanta Cladiri in urma solicitarilor din teritoriu. Orice operator economic interesat are dreptul de a solicita clarificări/informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire pâna în a 6-a zi inainte de termenul limita de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări/informații suplimentare în legătură cu documentația de atribuire în a 3-a zi înainte de data limită de depunere a ofertelor. Entitatea contractantă nu va răspunde la solicitările de clarificări transmise după data limită stabilită.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Intervalul intre : 449.450,51 si 898.901,03 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu