SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPSERVICII DE PROIECTARE FAZA PT+DE+DTAC+VERIFICARE PROIECT+ELABORARE DOCUMENTAȚII PENTRU OBȚINERE AVIZE FAZA PT + ASISTENȚĂ TEHNICĂ PENTRU „AMENAJARE PARC SUB ARINI”
Data publicarii: 2024-04-30 | Data licitatiei: 2024-05-28 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
SERVICII DE PROIECTARE FAZA PT+DE+DTAC+VERIFICARE PROIECT+ELABORARE DOCUMENTAȚII PENTRU OBȚINERE AVIZE FAZA PT + ASISTENȚĂ TEHNICĂ PENTRU „AMENAJARE PARC SUB ARINI” Numar de referinta:4270740_2024_PAAPD1469816
II.1.2) Cod CPV principal:
71322000-1 Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta:
În cadrul contractului ce face obiectul prezentei proceduri se solicită: 1. Elaborare propunere de concept 2. Elaborarea documentației tehnice pentru autorizarea executiei lucrării D.T.A.C, D.T.O.E., inclusiv obtinerea avizelor, studiilor, autorizațiilor și acordurilor necesare emiterii autorizației de construire; 3. Elaborarea proiectelor de specialitate pentru relocări sau protejări a utilităților existente (gaz, curent, apă canal, telecomunicații), dacă se impun; 4. Elaborarea documentației tehnice pentru faza P.T., inclusiv liste de cantități și D.E.; 5. Verificarea Proiectului de către verificatori atestați conform legislației în vigoare; 6. Revizii/modificări/corecţii la documentaţia anexată cererii de finanţare; 7. Asigurarea Asistenței Tehnice pe perioada de execuție, participarea la recepție și la elaborarea cărții tehnice a construcției Se vor presta serviciile conform specificațiilor din Caietul de sarcini și DALI. Durata contractului este: 17 luni de la semnarea contractului, din care: SERVICII DE PROIECTARE - 3 luni de la data semnării contractului (conf. Cap. 3.6 din Caietul de sarcini) ASISTENȚA TEHNICĂ PE PERIOADA DE EXECUȚIE A LUCRĂRILOR - 12 luni de la data emiterii ordinul de începere a lucrărilor (conf. Cap. 3.6 din Caietul de sarcini) RECEPȚIA la finalizarea lucrării și remedieri – 2 luni de la finalizarea lucrărilor (conf. Cap. 3.6 din Caietul de sarcini) Numărul de zile pana la care se pot solicita clarificări înainte de data limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor: 11 Autoritatea contractantă va transmite răspunsul la clarificări în a 7 (șaptea) zi înainte de data limită de depunere a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:743661.75 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu