SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere succinta licitatie:
SERVICII DE ÎNTREȚINERE ȘI REPARARE SERVERE
Data publicarii: 2025-11-28 | Data licitatiei: 2025-12-05 | Tip contract:
ServiciiDenumire contract:
SERVICII DE ÎNTREȚINERE ȘI REPARARE SERVERE
Data limita depunere oferta:
2025-12-05 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
|
Tip contract:
Servicii
|
Cod si denumire CPV:
50300000-8 - Servicii de reparare si de intretinere si servicii conexe pentru computere personale, pentru echipament de birotica, pentru echipament de telecomunicatii si pentru echipament audiovizual (Rev.2)
|
Valoare estimata:
2.000 - 10.000 RON
|
Descriere contract:
Valoarea estimată minimă cuprinde valoarea totală a serviciilor (manoperă) pentru contractul inițial pentru luna decembrie 2025, iar valoarea estimată maximă cuprinde inclusiv valoarea pentru cele 4 luni din anul 2026.
Valoarea estimată cuprinde valoarea totală a serviciilor de reparații și întreținere servere (manoperă) și a materialelor, pieselor și subansamblelor necesare operațiunilor de reparații (sumă provizion).
Propunerea tehnică: se va completa Formular nr. 3
Propunerea tehnică va fi elaborată astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerințele prevăzute în specificațiile tehnice și va fi întocmită astfel încât să asigure posibilitatea verificării corespondenței cu prevederile acestora. Cerințele impuse prin specificațiile tehnice vor fi considerate minime și obligatorii. În cazul în care oferta nu respectă toate cerințele prevăzute în specificațiile tehnice, va fi respinsă ca neconformă de către comisia de evaluare a ofertelor.
Propunerea financiară: se va completa Formularul nr. 4 și Anexa nr.4.1.
Pretul va fi exprimat in lei (fara TVA), cu maxim 2 zecimale.
Preţurile vor include toate cheltuielile privind transportul, taxele, impozitele, contribuțiile legale de orice natură în legatură cu obiectul contractului şi trebuie să acopere toate costurile descrise în specificațiile tehnice.
Ofertanții vor prezenta următoarele documente:
• Informații generale – Formular nr. 1;
• Declarație privind evitarea conflictului de interese, conform art. 59 și art. 60 din Legea nr. 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare – Formular nr. 2;
• Declarație privind respectarea reglementărilor obligatorii în domeniul mediului, social, al relațiilor de muncă, precum și privind respectarea legislației în domeniul securității și sănătății în muncă – Formular nr. 5;
• Declarație privind conformitatea propunerii tehnice cu specificațiile tehnice– Formular nr. 6;
• Certificat emis de ONRC, din care să rezulte că operatorul economic este autorizat, în conformitate cu prevederile Legii nr. 265/2022, pentru prestarea serviciilor care fac obiectul achiziției.

