SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere succinta licitatie:
SERVICII VERIFICARE PRAM
Data publicarii: 2025-12-08 | Data licitatiei: 2025-12-12 | Tip contract:
ServiciiDenumire contract:
SERVICII VERIFICARE PRAM
Data limita depunere oferta:
2025-12-12 12:00
Tip anunt:
Cumparari directe
|
Tip contract:
Servicii
|
Cod si denumire CPV:
71630000-3 - Servicii de inspectie si testare tehnica (Rev.2)
|
Valoare estimata:
2.000 RON
|
Descriere contract:
Propunerea tehnică: se va completa Formular nr. 6
Va fi elaborată astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerințele prevăzute în specificațiile tehnice și va fi întocmită astfel încât să asigure posibilitatea verificării corespondenței cu prevederile acestora (fiecare cerinta in parte din specificatiile tehnice se va specifica ca fiind indeplinita pentru ca oferta sa fie considerata conformă). Cerintele impuse prin specificațiile tehnice vor fi considerate ca fiind minimale și obligatorii. În cazul în care oferta nu respectă toate cerințele prevăzute în specificațiile tehnice, va fi respinsa ca neconformă de catre comisia de evaluare a ofertelor.
In acest sens, orice oferta prezentata va fi luata in considerare, dar numai in masura in care propunerea tehnica presupune asigurarea cerintelor minime sau al unui nivel calitativ superior cerintelor minimale solicitate in specificațiile tehnice.
Propunerea financiară: se va completa Formular nr. 7 și Anexa nr. 7.1
Pretul va fi exprimat in lei (fara TVA), cu maxim 2 zecimale.
Preţurile vor include toate cheltuielile privind transportul, taxele, impozitele, contribuțiile legale de orice natură în legatură cu obiectul achizitiei şi trebuie să acopere toate costurile descrise în specificațiile tehnice.
Ofertantul va prezenta certificatul constatator emis de ONRC din care să reiasă faptul că are capacitatea profesională de a realiza activitatile care fac obiectul contractului și va completa următoarele formulare:
- informații generale (Formular nr. 1)
- declarație privind neîncadrarea în art. 164 din Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare (Formular nr. 2)
- declarație privind neîncadrarea în art. 165 și 167 din Legea nr.98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare (Formular nr. 3)
- declarație privind evitarea conflictului de interese potrivit art.59 și 60 din Legea nr.98/2016 cu modificările și completările ulterioare (Formular nr. 4)
- declarație privind respectarea reglementărilor obligatorii din domeniul mediului, social, al relațiilor de muncă și privind respectarea legislației de securitate și sănătate în muncă (Formular nr. 5)
- copie după adeverința că este autorizat A.N.R.E.

