
SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAP
SERVICIUL DE SALVARE ACVATICĂ – SALVAMAR ȘI PRIM AJUTOR PE PLAJELE DIN ORAȘUL NĂVODARI PENTRU SEZONUL ESTIVAL 2023
Data publicarii: 2023-03-17 | Data licitatiei: 2023-03-27 | Tip contract: Servicii
Denumire contract:
SERVICIUL DE SALVARE ACVATICĂ – SALVAMAR ȘI PRIM AJUTOR PE PLAJELE DIN ORAȘUL NĂVODARI PENTRU SEZONUL ESTIVAL 2023
Data limita depunere oferta:
27.03.2023 08:30
Tip anunt:
Anexa 2
|
Tip contract:
Servicii
|
Cod si denumire CPV:
79710000-4 - Servicii de siguranta (Rev.2)
|
Valoare estimata:
3.636.000,00 RON
|
|
Caiet de sarcini: |
Descriere contract:
Orașul Năvodari, cu sediul în Str. Dobrogei nr. 1, tel. 0241-760353, email: [email protected], organizează în data de 27.03.2023, ora 08.30, procedura simplificată proprie privind atribuirea contractului având ca obiect ,,SERVICIUL DE SALVARE ACVATICĂ – SALVAMAR ȘI PRIM AJUTOR PE PLAJELE DIN ORAȘUL NĂVODARI PENTRU SEZONUL ESTIVAL 2023. In temeiul contractului, prestatorul va asigura: - echipament specific pentru personal salvamar (echipament) –- echipament specific pentru personal salvamar (echipament) –uniforme, 40 de stații radio cu husă;toate dotările specifice ale postului de observare (foişorului); se vor asigura lucrările de recondiționare, vopsire pentru 6 posturi de observație existente.Prin grija prestatorului se vor asigura: -dotări pe fiecare caiac -reconditionare caiac, veste salvare, colaci salvare, padele, planse si altele conform prevederilor legale; -ambarcatiunile cu motor - 7 skijet-uri (din care 4 în proprietatea UAT Năvodari estimat la data prestării), 3 atv-uri (din care 2 în proprietatea UAT Năvodari estimat la data prestării), 1 barcă cu motor - se va asigura inclusiv combustibil pentru o funcționare în medie de 7 ore/zi.Prestatorul va asigura, după încheierea contractului, pentru prestarea corespunzătoare a serviciului următoarele dotări: -asigurare steaguri, pavilioane, catarge, panouri afișaj; - pavilion „plaja supravegheata” = minim 22 buc; - pavilion „înotul recomandat numai inotatorilor experimentati” = minim 22 buc; - pavilion „intrarea in apa interzisa” = minim 22 buc; - placă indicatoare „permis inotul” = minim 22 buc; - placă indicatoare „interzis inotul” = minim 22 buc; - placă „post salvare” = minim 22 buc - panouri cu „reguli ptr. evitarea înecului” = minim 22 buc; - balize cu lest = minim 280 buc; - colaci de salvare = minim 22 buc; - veste de salvare = minim 44 buc. - ancoră pentru barcă cu saulă = minim 2 buc; - fluier cu saulă = minim 75 buc; - planşe individuală = minim 75 buc; - trusă de prim ajutor pentru înec = minim 22 buc; (se vor asigura de către achizitor), - trusă pentru reparat barca = minim 4 buc; - trusă pentru reparat motorul = minim 2 buc; - labe, vizor şi tub pentru înot = minim 75 buc. - şalupe cu motor sau bărci de salvare cu motor (se vor asigura de către prestator și nu vor intra în proprietatea UAT Oraș Năvodari la încheierea prestării serviciului)= minim 2 buc. pe lângă acestea UAT Orașul Năvodari va pune la dispoziția prestatorului încă 1 barcă de salvare cu motor sau șalupă cu motor ; -balize, languri pentru ancorarea acestora; -1 (un) atv; -3 (trei) ski-jeturi (pe lângă acestea UAT Orașul Năvodari va pune la dispoziția prestatorului încă 4 ski-jet-uri) ; -asigurare de minim 22 de caiace; -dotări pe fiecare caiac - padele, planse si altele; -consumurile de combustibil de orice natură – ambarcațiuni, atv-uri ș.a se asigură de către prestator în cadrul contractului; -PRESTATORUL VA ASIGURA PAZA OBIECTIVELOR SI RESURSELE UMANE CF. DOCUMENTATIE ANEXAT.