SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPServicii de întreținere, reparații, reglaje, revizii pentru sistemele de detecție, alarmare și alertare la tentativa de efracție, de detecție, alarmare și alertare în caz de incendiu, de control acces și de supraveghere video cu circuit închis instalate la Muzeul Național de Artă al României și sedii - Muzeul Colecțiilor de Artă; Muzeul K.H. Zambaccian; Muzeul Theodor Pallady; Muzeul Kalinderu.
Data publicarii: 2024-04-05 | Data licitatiei: 2024-04-17 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Servicii de întreținere, reparații, reglaje, revizii pentru sistemele de detecție, alarmare și alertare la tentativa de efracție, de detecție, alarmare și alertare în caz de incendiu, de control acces și de supraveghere video cu circuit închis instalate la Muzeul Național de Artă al României și sedii - Muzeul Colecțiilor de Artă; Muzeul K.H. Zambaccian; Muzeul Theodor Pallady; Muzeul Kalinderu. Numar de referinta:i4292
II.1.2) Cod CPV principal:
50610000-4 Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de securitate (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta:
Servicii de întreținere, reparații, reglaje, revizii pentru sistemele de detecție, alarmare și alertare la tentativa de efracție, de detecție, alarmare și alertare în caz de incendiu, de control acces și de supraveghere video cu circuit închis instalate la Muzeul Național de Artă al României și sedii - Muzeul Colecțiilor de Artă; Muzeul K.H. Zambaccian; Muzeul Theodor Pallady; Muzeul Kalinderu, pe o perioada de 12 luni incepand cu 01.01.2021, cu posibilitatea de prelungire pana la 31.03.2022 in aceleași condiții contractuale, pentru aceleași cantități lunare și în conditiile Legii nr.98/2016. Cantitățile de servicii suplimentata va fi condiționat de existența resurselor financiare alocate cu această destinație pentru anul bugetar mentionat. Termenul limita pana la care operatorii economici pot solicita clarificari sau informatii suplimentare in legatura cu documentatia de atribuire este: 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari : in a 3-a zi inainte de termenul limita stabilit in Anuntul de participare pentru depunerea ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:240000 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu