SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPServicii de „Mentenanță echipamente control de securitate EDS Standard 3”
Data publicarii: 2024-04-24 | Data licitatiei: 2024-05-09 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Servicii de „Mentenanță echipamente control de securitate EDS Standard 3” Numar de referinta:12
II.1.2) Cod CPV principal:
50610000-4 Servicii de reparare si de intretinere a echipamentului de securitate (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta:
Obiectul achiziției este Servicii de „Mentenanță echipamente control de securitate EDS Standard 3” Descrierea serviciilor este disponibilă în secțiunea Caiet de sarcini din cadrul prezentei Documentații de atribuire. Termenul limită până la care se pot solicita clarificări la documentația de atribuire: 6 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, solicitarile de clarificari vor fi transmise în SEAP. Autoritatea contractanta a stabilit două termene limită în care va răspunde tuturor solicitarilor de clarificare după cum urmează: primul termen - limită este în a 8-a zi înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor; al doilea termen – limită este în a 4-a zi înainte de data limită stabilită pentru depunerea ofertelor. Cele două termene de răspuns la clarificări nu afectează dreptul operatorilor economici de a adresa solicitări de clarificări pe parcursul întregii perioade care curge de la momentul publicării Anunțului de participare simplificat și până la termenul limită cu 6 zile înainte de data limită de depunere a ofertelor stabilită de Autoritatea contractanta. În funcție de complexitatea solicitărilor de clarificare adresate de operatorii economici, pentru care răspunsurile ar trebui publicate la primul termen indicat mai sus, Autoritatea contractanta și-a rezervat dreptul de a publica răspunsurile la clarificările respectiv la al doilea termen stabilit în Documentația de atribuire. Valoarea estimată fără TVA: 600.000,00 lei.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:600000 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu