SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPServicii de alpinism utilitar
Data publicarii: 2024-04-11 | Data licitatiei: 2024-04-18 | Tip contract: Servicii
Denumire contract:
Servicii de alpinism utilitar
Data limita depunere oferta:
18.04.2024 15:00
Tip anunt:
Cumparari directe
|
Tip contract:
Servicii
|
Cod si denumire CPV:
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
|
Valoare estimata:
33.000,00 RON
|
|
Caiet de sarcini: |
Descriere contract:
Servicii de alpinism utilitar pentru imobilele ce apartin Universitatii de Medicina si Farmacie „Carol Davila”, dupa cum urmeaza: - Lucrari de instalare de parazapezi, curatarea jgheaburilor si inlaturarea vegetatiei crescute; - Inlaturarea turturilor de gheata; - Spalare, curatare geamuri la inaltimi mai mari de 2.5 m; Modul de prezentare a ofertei: Oferta va conține propunerea tehnică și propunerea financiară Oferta financiara: Oferta va fi exprimata in lei fara TVA si va avea caracter ferm si obligatoriu pe toata perioada de valabilitate a acesteia si va contine datele referitoare la termenul de valabilitate al ofertei - 30 de zile de la data depunerii ofertei. Ofertantul vor prezenta valoarea serviciilor in: Tarif / Ora / Alpinist; Oferta nu poate depasi 110,00 lei fara TVA / Ora / Alpinist. Sunt necesare 300 ore pentru toata perioada contractuala. Oferta tehnica va fi întocmită pe baza cerințelor din Documentatia de achizitie unde vor fi detaliate toate cerintele solicitate si va fi insotita de: Declaratie pe propria raspundere referitor la personalul de care dispune pentru indeplinirea serviciilor solicitate prin Documentatia de achizitie; Atestate si contracte inregistrate la ITM, prin care se face dovada ca executa serviciile cu alpinisti atestati si special pregatiti pentru serviciile solicitate; Autorizatia de lucru la inaltime/in coarda; Declaratie privind respectarea normelor de securitate si sanatate in munca, precum si de aparare impotriva incendiilor pe toata perioada de prestare a serviciilor; Declaratie pe propria raspundere privind dotarea tehnico-materiala necesara indeplinirii serviciilor solicitate prin Documentatia de achizitie;