SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere succinta licitatie:
Servicii de catering
Data publicarii: 2025-11-19 | Data licitatiei: 2025-11-21 | Tip contract:
ServiciiDenumire contract:
Servicii de catering
Data limita depunere oferta:
2025-11-21 16:00
Tip anunt:
Anexa 2
|
Tip contract:
Servicii
|
Cod si denumire CPV:
55520000-1 - Servicii de catering (Rev.2)
|
Valoare estimata:
6.000 RON
|
Descriere contract:
Descriere contract:
Achiziția vizează servicii de servire a mesei, constând în servirea mesei de pranz, în zilele de 11 și 12 decembrie 2025, pentru un grup de 20 de persoane la fiecare pranz. Beneficiarii sunt participanți la evenimentul internațional „Kick-off meeting” în Proiectul 2025-1-RO01-KA220-HED-000363844 , desfășurat în cadrul activităților proiectului. Meniul va fi compus din conținut per persoana: - Platou aperitive reci si calde, 1,6 kg/platou pentru 3-4 persoane, 4 platouri; - Platou fel principal cald mixt, 1.3 kg/platou pentru 3 persoane, 7 platouri; - Salata de varza alba cu morcovi (150g)/persoană; - chifla - 1 buc * 50 g/buc/persoană; - apa plata si minerala - 1 buc * 500 ml/buc/persoană; - tacâmuri - unica folosința/persoană; - farfurii - unica folosința/persoană; - șervetele/persoană; lapte condensat, paltine, zahar pliculete, cafea la termos, biscuiti pentru cafea,- desert de cofetărie – minimum 100g/persoană. Se va prezenta concret varianta de meniu ofertata. Autoritatea contractantă își rezervă dreptul de a modifica numărul de meniuri până cel târziu în ziua desfășurării acestuia, în funcție de numărul de persoane participante la eveniment.

