SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPServicii de catering pentru unitățile de învățământ din Comuna Sânmihaiu Român, județul Timiș în cadrul Programului Național „Masă sănătoasă” (PNMS) derulat pe perioada desfășurării cursurilor școlare din anul 2024
Data publicarii: 2024-03-29 | Data licitatiei: 2024-04-09 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Servicii de catering pentru unitățile de învățământ din Comuna Sânmihaiu Român, județul Timiș în cadrul Programului Național „Masă sănătoasă” (PNMS) derulat pe perioada desfășurării cursurilor școlare din anul 2024 Numar de referinta:5138404_2024_PAAPD1478349
II.1.2) Cod CPV principal:
55524000-9 Servicii de catering pentru scoli (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii hoteliere si restaurant
II.1.4) Descriere succinta:
Şcoala Gimnazială Sânmihaiu Român a fost inclusă, prin Hotărârea nr. 177 din 28 februarie 2024, în lista unităților de învăţământ preuniversitar de stat în care se implementează Programul National „Masă sănătoasă”. Vor beneficia astfel de program 720 de preșcolari și elevi. PNMS constă în acordarea zilnică, cu titlu gratuit, a unui suport alimentar constând într-o masă caldă sau, după caz, într-un pachet alimentar, în cazul în care masa caldă nu poate fi asigurată În acest sens, autoritatea contractantă a ales asigurarea unei mese calde în regim catering pentru elevii care frecventează cursurile școlare. Obiectul contractului de achiziție publică îl constituie prestarea serviciilor de catering, respectiv pregătirea, prepararea și livrarea zilnică a hranei (masă caldă, în regim catering, ambalată individual în recipiente de unică folosință) pentru preșcolarii si elevii ce frecventeaza unitatile de invatamant de pe raza comunei Sânmihaiu Român, judet Timis, în perioada desfășurării activitatii didactice - an bugetar 2024. Serviciile se vor realiza în conformitate cu cerințele din caietul de sarcini. Număr zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 6. Termenul în care autoritatea contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificare/ informatiilor suplimentare: a 3-a zi înainte de termenul limita de depunere a ofertelor.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:1016451.2 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu