SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere succinta licitatie:
Servicii de consultanta în management de proiect
Data publicarii: 2025-10-17 | Data licitatiei: 2025-10-20 | Tip contract:
ServiciiDenumire contract:
Servicii de consultanta în management de proiect
Data limita depunere oferta:
2025-10-20 08:38
Tip anunt:
Cumparari directe
|
Tip contract:
Servicii
|
Cod si denumire CPV:
79411000-8 - Servicii generale de consultanta in management (Rev.2)
|
Valoare estimata:
259.000 RON
|
Descriere contract:
Servicii de consultanta în management de proiect „FORSAN – Formare pentru sănătate – sprijinirea recuperării eficiente în sistemul spitalicesc”, cod SMIS 349197, program de Sănătate 2021-2027
Este necesară achiziția de servicii externe de consultanță în management de proiect, pentru a asigura:
• Suport tehnic specializat, complementar echipei interne
• Sprijin metodologic pentru implementarea proiectului conform cerințelor Autorității de Management;
• Identificarea din timp a eventualelor neconformități, la actualizarea planului de implementare și la monitorizarea indicatorilor, având experiența necesară pentru a oferi soluții rapide și conforme, evitând astfel riscurile de corecții sau pierderi financiare.
• Creșterea capacității de implementare- echipa de proiect a spitalului este implicată activ în implementare, însă are și atribuții curente în cadrul instituției, ceea ce limitează posibilitatea implicării exclusive și susținute în toate activitățile specifice unui proiect european.
Consultantul va asigura:
• Continuitatea activităților de management, inclusiv în perioadele aglomerate sau de concedii;
• Descărcarea echipei interne de sarcini tehnice de detaliu, permițându-le să se concentreze pe deciziile strategice și operaționale.
Serviciile de consultanță în management de proiect constau în: Întocmirea și depunerae cererilor de plată; Întocmirea și depunerea cererilor de prefinanțare; Întocmirea și depunerae cererilor de rambursare aferente cererilor de plată/prefinanțare depuse; Întocmirea și depunerea cereri de rambursare distincte pentru cheltuielile indirecte; Întocmirea și depunerea rapoartelor de progres trimestriale; Întocmirea și depunerea rapoartelor de indeplinire a indicatorilor conform planului de monitorizare; Întocmire și depunere notificări și acte adiționale la contractual de finanțare; Întocmire și depunere dosare de achiziții cu documentele primate de la Beneficiar în
platforma MySMIS 2021; Întocmire și transmitere răspunsuri la solicitări de clarificări pentru toate documentele depuse în MySMIS; Participare la ședințele de organizare a echipei de implementare; Participare la vizite în teren de către Autoritatea de Management; Menținerea legăturii cu ofițerul de proiect telefonic și pe e-mail; Monitorizare proiect; Urmărirea actualizării ghidului și a legislației în vigoare privind fondurile nerambursabile; Asistență telefonică/email permanentă a Beneficiarului pe durata implementării proiectului; Urmărirea respectării pe tot parcursul proiectului a condițiilor de eligibilitate și cele aferente punctajului obținut în etapa de evaluare tehnică și financiară.