SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPServicii de consultanta pentru Campania de comunicare si conștientizare in domeniul calității aerului in Municipiul București
Data publicarii: 2024-03-14 | Data licitatiei: 2024-04-17 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Servicii de consultanta pentru Campania de comunicare si conștientizare in domeniul calității aerului in Municipiul București Numar de referinta:47/2023
II.1.2) Cod CPV principal:
79341400-0 Servicii de campanii de publicitate (Rev.2)
II.2) Descriere
II.2.2) Coduri CPV secundare:
II.2.4) Descrierea achizitiei publice:
Municipiul Bucuresti achizitioneaza Servicii de consultanţă pentru Campania de comunicare şi conştientizare în domeniul calităţii aerului în Municipiul Bucureşti conform Temei de concurs. Municipalitatea are ca preocupare dezvoltarea durabilă a capitalei din perspectiva asigurării unui mediu de viață sănătos alături de persoane fizice și juridice ce locuiesc și își desfășoară activitatea în Municipiul București. Primăria Municipiului București urmărește prin campania de conștientizare și comunicare să crească gradul de acces al cetățenilor la informația privind calitatea aerului din capitală, respectiv la informațiile privind influența negativă a poluanților asupra sănătății umane. De asemenea, este urmărită utilizarea de către municipalitate a celor mai eficiente căi de comunicare cu comunitatea locală și cu grupurile țintă astfel încât, campania să conducă la îndeplinirea angajamentului municipalității în ceea ce privește acțiunile de informare și educare legate de calitatea aerului. În acest sens, prin concursul de soluții organizat de Primăria Municipiului București se urmărește selectarea celei mai bune propuneri pentru dezvoltarea branding-ului, respectiv: alegere nume campanie, manualul de identitate vizuală și a elementelor de creație de tip logo, spot video - audio pentru TV, radio, on-line și afișaj outdoor aferente campaniei de comunicare și conștientizare, astfel încât aceasta să fie unitară, constantă și ușor de recunoscut. Prin concursul de soluții se urmărește alegerea celei mai bune propuneri pentru campanie, astfel încât aceasta să ajungă la cât mai mulți cetățeni și să genereze interes pentru subiectul ”calitatea aerului” în capitală și să determine modificarea comportamentului acestora prin raportare la activitățile cu impact asupra calității aerului. Dezvoltarea urbanistică a capitalei și dinamica socio-economică a ultimilor ani, însoțită de creșterea considerabilă a transportului urban de toate categoriile, impune municipalității acțiuni care să contribuie la asigurarea unor condiții de viață optime cetățenilor în perspectiva îndeplinirii obiectivelor de calitate a aerului. Creșterea accentuată a parcului auto, caracteristicile traficului rutier, precum și preferința utilizatorilor pentru anumite tipuri de mobilitate, contribuie la detașarea evidentă a traficului rutier ca sursă principală de poluare a aerului în municipiul București, prin emisiile de poluanți și gazelor cu efect de seră, precum: dioxid de carbon, monoxid de carbon, oxizi de azot, oxizi de sulf, particule în suspensie (PM10, PM2,5 și particule ultrafine), plumb, compuși organici volatili etc. […]
II.2.13) Informatii despre fondurile Uniunii Europene:
Achizitia se refera la un proiect si/sau program finantat din fonduri ale Uniunii Europene:Nu
Tip finantare :Fonduri bugetare
Program/Proiect:-
Tip finantare :Fonduri bugetare
Program/Proiect:-