SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPServicii de depozitare anvelope, servicii de montare şi echilibrare anvelope, precum si servicii de vulcanizare pt Directia Regionala Cluj
Data publicarii: 2024-04-19 | Data licitatiei: 2024-04-25 | Tip contract: Servicii
Denumire contract:
Servicii de depozitare anvelope, servicii de montare şi echilibrare anvelope, precum si servicii de vulcanizare pt Directia Regionala Cluj
Data limita depunere oferta:
25.04.2024 16:00
Tip anunt:
Cumparari directe
|
Tip contract:
Servicii
|
Cod si denumire CPV:
63121100-4 - Servicii de depozitare (Rev.2)
|
Valoare estimata:
41.382,00 RON
|
|
Caiet de sarcini: |
Descriere contract:
Comenzi având ca obiect prestarea serviciilor de depozitare anvelope, serviciilor de montare şi echilibrare anvelope, precum si a serviciilor de vulcanizare (coduri CPV: 63121100-4, 50116500-6) pentru un număr de 41 autovehicule din parcul auto al ANCOM – Direcția Regională Cluj, pentru perioada 01.05.-31.12.2024 și, respectiv perioada 01.01-30.04.2025. Achiziția este ȋmpărțită ȋn 11 (unsprezece) loturi, după cum urmează: Lotul 1 – sediul Direcției Regionale Cluj: 21 autovehicule; Lotul 2 – sediul Oficiului Județean Brașov și LICETER Prejmer; Lotul 3 – sediul Oficiului Județean Alba; Lotul 4 – sediul Oficiului Județean Bistrița Năsăud; Lotul 5 – sediul Oficiului Județean Covasna; Lotul 6 – sediul Oficiului Județean Harghita; Lotul 7 – sediul Oficiului Județean Maramureș; Lotul 8 – sediul Oficiului Județean Mureș; Lotul 9 – sediul Oficiului Județean Sibiu; Lotul 10 – sediul Oficiului Județean Satu Mare; Lotul 11 – sediul Oficiului Județean Sălaj. Alte cerințe privind prestarea serviciilor solicitate, valabile pentru toate loturile: • Operatorul economic care deține spațiile pentru depozitare trebuie să dețină și unități service amplasate în localitățile reședință de județ pentru fiecare lot pentru care depune ofertă, unde se vor efectua operațiunile de demontare/montare și echilibrare roţi la autovehicule, precum și de vulcanizare. • Ofertantul trebuie să dețină echipamentele și spațiul necesare care să îndeplinească toate condiţiile tehnice necesare prestării serviciilor de depozitare anvelope, demontare, dejantare, jantare, montare și echilibrare roţi la autovehicule, precum si serviciilor de vulcanizare. • Spaţiul de depozitare al anvelopelor trebuie să fie special amenajat şi să ofere condiţii optime de depozitare (mediu uscat, bine ventilat, protejat de lumina directă a soarelui şi de contactul cu substanţe ce pot afecta în mod direct cauciucul). • Anvelopele se vor depozita pe verticală, vor fi etichetate și vor fi verificate adâncimea canelurilor, banda de rulare precum și presiunea pentru anvelopele montate pe jante. • Anvelopele vor fi asigurate pentru următoarele riscuri: furt, incendiu, deteriorare accidentală prin manipulare. • Serviciul de demontare, montare și echilibrare roți (schimb sezonier) se va presta pe bază de programare, pentru fiecare mașină în parte, într-un termen de max. 5 zile lucrătoare de la solicitare; se va presta bianual pentru fiecare autovehicul in momentul schimbarii anvelopelor specifice circulatiei in anotimpul rece/cald. • Serviciul de vulcanizare se va presta pe bază de programare, pentru ficare mașină în parte, în ziua solicitării. Detalii privind serviciile solicitate si valorile estimate pt fiecare serviciu in parte se regasesc in documentul atasat.