SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPServicii de mentenanta, deranjamente si reparatii pentru ascensoare de persoane, marfa, echipamente de scena din sali de spectacol si echipamente de ridicat
Data publicarii: 2024-04-24 | Data licitatiei: 2024-04-29 | Tip contract: Servicii
Denumire contract:
Servicii de mentenanta, deranjamente si reparatii pentru ascensoare de persoane, marfa, echipamente de scena din sali de spectacol si echipamente de ridicat
Data limita depunere oferta:
29.04.2024 14:00
Tip anunt:
Cumparari directe
|
Tip contract:
Servicii
|
Cod si denumire CPV:
50800000-3 - Diverse servicii de intretinere si de reparare (Rev.2)
|
Valoare estimata:
95.200,00 - 142.800,00 RON
|
|
Caiet de sarcini: |
Descriere contract:
Obiectul contractului il reprezinta achizitionarea de servicii de mentenanta, deranjamente si reparatii pentru ascensoare de persoane, marfa, echipamente de scena din sali de spectacol si echipamente de ridicat, servicii descrise conform Caietului de sarcini atasat la prezentul anunt. ONB pune la dispozitia operatorilor economici interesati de prezenta achizitie, specificatiile tehnice, descrise in Caietul de sarcini. Oferta tehnică va conține: - abordarea cerințelor din caietul de sarcini/specificații tehnice. - modelul de contract însușit (anexa la Caietul de sarcini) sau declarație de acceptare a clauzelor contractuale, ca parte a ofertei tehnice. Propunerea financiară va cuprinde prețul final plătibil de autoritatea contractantă . Propunerea financiară va fi exprimată obligatoriu atât în lei fără T.V.A., cât și în lei cu T.V.A. Valoarea estimata pentru anul 2024 este de 95.200,00 lei fara TVA ( 11.900 lei abonament / luna x 8 luni) și pentru anul 2025, aferente celor 4 luni suma estimata de 47.600,00 lei fara TVA. Prețul maxim estimat de către beneficiar pentru anul 2024 nu poate fi depășit. Oferta financiară va cuprinde un formular de oferta si un centralizator de preturi (prețul total și prețurile unitare ale serviciilor, la 2 zecimale, in Lei cu și fără TVA.) Perioadă contractuală: 01.05.2024-31.12.2024, cu posibilitatea de prelungire în perioada 01.01.2025-30.04.2025, prin act adițional.