SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPServicii de mentenanta si suport platforma de gestionare a reclamatiilor
Data publicarii: 2024-04-19 | Data licitatiei: 2024-05-07 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Servicii de mentenanta si suport platforma de gestionare a reclamatiilor Numar de referinta:13267213 /2024/38924.4
II.1.2) Cod CPV principal:
72266000-7 Servicii de consultanta pentru software (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta:
Obiectul achizitiei implica, in principal, realizarea urmatoarelor: 1) Servicii de mentenanta si administrare realizate prin activitati curente periodice care sustin functionarea la parametri optimi ai platformei de management a solicitarilor clientilor implementate in cadrul Hidroelectrica; 2) Servicii de suport in exploatare la cerere – este asigurat serviciul suport catre utilizatorii Beneficiarului (tip helpdesk), pentru asigurarea unor performante optime a organizatiei de suport clienti. Suportul tehnic al platformei de management a solicitarilor clientilor; 3) Administrarea platformei de management a solicitarilor clientilor; 4) Administrarea si operarea bazei de date a aplicatiei de management a solicitarilor clientilor; 5) Realizarea unor operatii de tip “in masa”; 6) Servicii de dezvoltare a unor modificari si imbunatatiri avand in vedere dinamica activitatii Beneficiarului, modificarea tiparului de comportament al Clientilor precum si identificarea ulterioara a unor posibile optimizari, vor fi necesare diverse imbunatatiri si modificari ale platformei pentru o buna adaptare la cerinte; 7) Realizarea de rapoarte necesare pentru desfasurarea activitatii, precum si parametrizarea rapoartelor operationale necesare in activitatea curenta. Rapoartele vor fi personalizate in conformitate cu solicitarile Beneficiarului si actualizate periodic in conformitate cu modificarile legislative. 8) Asigurarea serviciilor de suport catre furnizorii actuali sau viitori ai platformelor Portal, Salesforce, SAP etc., in vederea realizarea interconectarilor si automatizarilor specifice. Se vor asigura servicii de dezvoltare la cerere-suport in exploatare la cerere: se vor presta servicii in perioada de derulare a contractului in baza comenzilor transmise de Beneficiar. Acestea pot include modificari de tip PM (Program Modification) sau CSM (Cerere Schimbare Model) care sa vizeze imbunatatiri ale aplicatiei prin configurarea unor functionalitati existente si/sau prin dezvoltarea unor noi functionalitati . Asigurarea serviciilor de suport tehnic si mentenanta corectiva si evolutiva, precum si extinderea setului de functionalitati pentru platforma de management a solicitarilor clientilor. Termenul limita pana la care operatorii economici pot transmite in SEAP solicitari de clarificari este cel tarziu in a 6 a zi inainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Entitatea Contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificari – in a 4-a zi inainte de termenul limita stabilit prin Anuntul de participare simplificat pentru depunerea ofertelor. Se va raspunde doar la solicitarile de clarificari adresate de operatorii economici in termenul limita enunat anterior.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:299000 Moneda: EUR
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu