SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPServicii de pază (monitorizare și intervenție) asigurate cu sisteme tehnice de securitate și intervenție rapidă
Data publicarii: 2024-04-30 | Data licitatiei: 2024-05-15 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Servicii de pază (monitorizare și intervenție) asigurate cu sisteme tehnice de securitate și intervenție rapidă Numar de referinta:41268559/2024/7S
II.1.2) Cod CPV principal:
79713000-5 Servicii de paza (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta:
Achiziția presupune încheierea unui contract cu obiectul descris în detaliu în caietul de sarcini nr. 5577/25.04.2024, respectiv “Servicii de pază (monitorizare și intervenție) asigurate cu sisteme tehnice de securitate și intervenție rapidă“. Durata contractului: până la 31.12.2024, cu posibilitatea de prelungire, prin act adițional, conform dispozițiilor legale în materie de achiziții publice. Părțile au dreptul, pe durata Contractului, de a conveni modificarea și/sau de a completa clauzele contractuale, fără organizarea unei noi proceduri de atribuire, fără a afecta caracterul general al Contractului, în limitele Legii și în aplicarea prevederilor prevăzute de art. 221-222 din Legea nr. 98/2016, coroborate cu prevederile din Contract. Obiectul Caietului de sarcini reprezintă enunțarea cerințelor minime ale autorității contractante. Termenul limită până la care operatorii economici pot transmite în SEAP solicitări de clarificări este cel târziu în a 5 - a zi înainte de termenul stabilit pentru depunerea ofertelor. Autoritatea Contractantă va răspunde în mod clar și complet tuturor solicitărilor de clarificări – în a 4 -a zi înainte de termenul limită stabilit prin Anunțul de participare simplificat pentru depunerea ofertelor. Se va raspunde doar la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici în termenul limită enunțat anterior. Achiziționarea serviciilor se va realiza, printr-un contract de prestări servicii. În cazul în care o organizare de șantier sau depozit, se va închide sau reloca la o altă adresă, la solicitarea Autorității contractante, Prestatorul va muta camerele video la noua locație indicată.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:204000 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu