SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPServicii de preluare, transport si eliminare a deșeurilor de origine animală de tip ‘’subproduse de origine animală nedestinate consumului uman”
Data publicarii: 2024-04-16 | Data licitatiei: 2024-04-24 | Tip contract: Servicii
Denumire contract:
Servicii de preluare, transport si eliminare a deșeurilor de origine animală de tip ‘’subproduse de origine animală nedestinate consumului uman”
Data limita depunere oferta:
24.04.2024 23:30
Tip anunt:
Cumparari directe
|
Tip contract:
Servicii
|
Cod si denumire CPV:
90513300-9 - Servicii de incinerare a deseurilor menajere (Rev.2)
|
Valoare estimata:
11.380,00 RON
|
|
Caiet de sarcini: |
Descriere contract:
Obiectul contractului il reprezinta achizitia de servicii de preluare, transport si eliminare a deșeurilor de origine animală de tip ‘’subproduse de origine animală nedestinate consumului uman”, conform Caiet de sarcini nr.13374/20.03.2024 atasat prezentului Anunt de publicitate. Având în vedere că cea mai mare cantitate anuală de deșeuri SNCU recuperată din bazinele portuare și eliminată prin incinerare a fost de cca. 600 kg și în contextul unei previzibile mortalității în rândul faunei acvatice pe fondul intensificării activităților militare în bazinul Mării Negre, o estimare rezonabilă în ceea ce privește cantitatea medie anuală de deșeuri SNCU – categoria I necesar a fi eliminată în instalații de incinerare autorizate este de 600 kg. Garanţia de bună execuţie, în cuantum de 5% din valoarea contractului, trebuie să fie irevocabilă, necondiţionată şi se constituie prin: a) virament bancar; b) instrumente de garantare emise în condiţiile legii astfel: i. scrisori de garanţie emise de instituţii de credit bancare din România sau din alt stat; ii. asigurări de garanţii emise: - fie de societăţi de asigurare care deţin autorizaţii de funcţionare emise în România sau într-un alt stat membru al Uniunii Europene şi/sau care sunt înscrise în registrele publicate pe site-ul Autorităţii de Supraveghere Financiară, după caz; - fie de societăţi de asigurare din state terţe prin sucursale autorizate în România de către Autoritatea de Supraveghere Financiară; c) prin depunerea la casierie a unor sume în numerar dacă valoarea este mai mică de 5.000 lei; d) prin reţineri succesive din sumele datorate pentru facturi parţiale; e) prin combinarea a două sau mai multe dintre modalităţile de constituire prevăzute la lit. a)-c). Garanția de buna execuție va fi constituita în termen de 5 zile lucrătoare de la semnarea contractului sectorial. Acest termen poate fi prelungit la solicitarea justificată a Contractantului, fără a depăşi 15 zile de la data semnării contractului sectorial/contractului subsecvent, după caz, conform art. 45 alin. (3) din HG nr. 394/2016 și va deveni anexa la contract. Indiferent de forma de constituire a garanției de bună execuție, aceasta trebuie să fie irevocabila și va prevedea în mod clar și fără echivoc că plata garanției de bună execuție se va efectua necondiționat, respectiv la prima cerere a Entității contractante, pe baza declarației acestuia cu privire la culpa persoanei garantate, fără nicio excepție.Entitatea contractantă are dreptul de a emite pretenții asupra garanției de bună execuție, oricând pe parcursul îndeplinirii contractului sectorial, în limita prejudiciului creat, în cazul în care Contractantul nu își îndeplinește din culpa sa obligațiile asumate prin contract, conform art. 47 din HG nr. 394/2016. Entitatea contractanta are obligația de a elibera/ restitui garanția de bună execuție, conform prev. art.164 din Legea nr. 99/2016.