SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPServicii de proiectare, asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuție a lucrărilor pentru obiectivul de investitie - “Reabilitarea si modernizarea Departamentului de Recuperare si a Centrului Familial din cadrul Centrului Medical de Evaluare, Terapie, Educatie Medicala Specifica si Recuperare pentru Copii si Tineri „Cristian Serban”, Buzias, judetul Timis”
Data publicarii: 2024-04-30 | Data licitatiei: 2024-05-16 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Servicii de proiectare, asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuție a lucrărilor pentru obiectivul de investitie - “Reabilitarea si modernizarea Departamentului de Recuperare si a Centrului Familial din cadrul Centrului Medical de Evaluare, Terapie, Educatie Medicala Specifica si Recuperare pentru Copii si Tineri „Cristian Serban”, Buzias, judetul Timis” Numar de referinta:PAAP1073619
II.1.2) Cod CPV principal:
71322000-1 Servicii de proiectare tehnica pentru constructia de lucrari publice (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii diverse
II.1.4) Descriere succinta:
Servicii de proiectare, asistență tehnică din partea proiectantului pe perioada de execuție a lucrărilor pentru obiectivul de investitie - “Reabilitarea si modernizarea Departamentului de Recuperare si a Centrului Familial din cadrul Centrului Medical de Evaluare, Terapie, Educatie Medicala Specifica si Recuperare pentru Copii si Tineri „Cristian Serban”, Buzias, judetul Timis”, conform cerintelor din caietul de sarcini, in cuantum de 400.000,00 lei fara TVA, defalcata astfel: CAPITOLUL 3 Cheltuieli pentru proiectare si asistenta tehnica 3.5.6. Proiect tehnic si detalii de executie - 350.000,00 lei 3.8.1. Asistenta tehnica din partea proiectantului - 50.000,00 lei Numărul de zile până la care se pot solicita clarificări înainte de data limită de depunere a ofertelor: 6 zile. Autoritatea contractanta va raspunde solicitarilor de clarificari in a 4-a zi inainte de data limita de depunere a ofertelor
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:400000 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu