SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPServicii de reparare și întreţinere a echipamentului informatic al Primăriei Municipiului Timişoara
Data publicarii: 2024-04-25 | Data licitatiei: 2024-05-21 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Servicii de reparare și întreţinere a echipamentului informatic al Primăriei Municipiului Timişoara Numar de referinta:14756536_2024_PAAPD1480513
II.1.2) Cod CPV principal:
50312000-5 Repararea si intretinerea echipamentului informatic (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Servicii in afara celor cuprinse in Anexa II
II.1.4) Descriere succinta:
In baza contractului vor fi prestate Serviciile de reparare şi întreţinere a echipamentului informatic al Primăriei Municipiului Timişoara” în conformitate cu cerintele impuse in documentaţia de atribuire. Autoritatea contractanta va raspunde in mod clar si complet tuturor solicitarilor de clarificare /informatii suplimentare, in cea de-a 7-a zi înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor, in conditiile in care solicitarile se vor adresa cu cel putin 14 zile înainte de termenul limita stabilit pentru depunerea ofertelor
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:404000 Moneda: RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu