
SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAP
Servicii de reparare si intretinere a instalatiilor electrice de constructii la unele imobile aflate in administrarea/ apartinand Consiliului Judetean Constanta
Data publicarii: 2022-06-23 | Data licitatiei: 2022-06-28 | Tip contract: Servicii
Denumire contract:
Servicii de reparare si intretinere a instalatiilor electrice de constructii la unele imobile aflate in administrarea/ apartinand Consiliului Judetean Constanta
Data limita depunere oferta:
28.06.2022 14:13
Tip anunt:
Cumparari directe
|
Tip contract:
Servicii
|
Cod si denumire CPV:
50711000-2 - Servicii de reparare si de intretinere a instalatiilor electrice de constructii (Rev.2)
|
Valoare estimata:
71.055,00 RON
|
|
Caiet de sarcini: |
Descriere contract:
Achiziţie servicii de reparare şi întreţinere a instalaţiilor electrice de construcţii la unele imobile aflate în administrarea/ aparţinând Consiliului Judeţean Constanţa conform Specificaţiilor tehnice ataşate prezentei invitaţii. Informaţii privind modul de elaborare a ofertei Oferta va fi însoţită de adresa de înaintare conform Formular nr.1 şi va conţine propunerea tehnică şi propunerea financiară. Propunerea tehnică: Ofertantul are obligaţia de a elabora propunerea tehnică astfel încât aceasta să respecte în totalitate cerinţele prevăzute în Specificaţiile tehnice, ataşate prezentei invitaţii. Propunerea tehnică poate conţine orice alte informaţii pe care ofertanţii le consideră necesare pentru a demonstra că respectă cerinţele din specificaţiile tehnice. Propunerea financiară: se vor prezenta Formularul de ofertă - Formular nr.2, din secţiunea Formulare, în care se va înscrie preţul ofertei fără TVA şi Centralizatorul de preţuri–Anexa Formular nr.2, ce va conţine elementele componente ale preţului total ofertat. Toate preţurile vor fi exprimate în cifre cu două zecimale. Valoarea totală a propunerii financiare nu trebuie să depăşească valoarea estimată a achiziţiei. Neprezentarea ofertei financiare sau prezentarea unei oferte totale ce depăşeşte valoarea estimată conduce la respingerea ofertei. Preţul contractului rămâne ferm şi nu se actualizează pe toată durata de îndeplinire a acestuia. Odată cu oferta operatorii economici vor prezenta: -Certificatul constatator emis de ONRC, din care să rezulte că are capacitatea profesională de a realiza activităţile ce fac obiectul achiziţiei. Datele prevăzute în certificat trebuie să fie reale/actuale la momentul prezentării acestuia; -Declaraţie privind neîncadrarea în prevederile art. 60 din Legea nr 98/2016 privind achiziţiile publice (evitarea conflictului de interese) conform model Formular nr.3 din secţiunea Formulare; -Declaraţie privind respectarea legislaţiei privind condiţiile de mediu, social şi cu privire la relaţiile de muncă pe toată durata de îndeplinire a contractului conform model Formular nr.4 din secţiunea Formulare; -Declaraţia de consimţământ privind prelucrarea datelor cu caracter personal conform model Formular nr.5 din secţiunea Formulare; -Declaraţie privind partea/părţile din propunerea tehnică şi financiară care au caracter confidenţial conform model Formular nr.6 din secţiunea Formulare; -Declaraţie privind acceptarea condițiilor contractuale conform model Formular nr.7 din secţiunea Formulare. Formularele se regasesc pe site-ul autoritatii contractante, www.cjc.ro, la sectiunea Anunturi- Achizitii publice. Perioada de valabilitate a ofertei: 60 zile de la data limită de depunere a ofertei.