
SURSA: SEAP. (www.e-licitatie.ro).
Intra in contul tau INFO CENTRUM pentru informatii suplimentare privind procedura (Despre organizator, Cum sa aplici, Acces la caiet de sarcini).
Descriere contract licitatie SEAPServicii de sortare a deseurilor reciclabile (deseuri de hartie, carton, metal, plastic, sticla), provenite de pe raza UAT Comuna Branesti, Judetul Ilfov
Data publicarii: 2023-11-11 | Data licitatiei: 2023-12-18 | Tip contract: Servicii
II.1) Obiectul achizitiei
II.1.1) Titlu:
Servicii de sortare a deseurilor reciclabile (deseuri de hartie, carton, metal, plastic, sticla), provenite de pe raza UAT Comuna Branesti, Judetul Ilfov Numar de referinta:5/4420724/2023
II.1.2) Cod CPV principal:
90513000-6 Servicii de tratare si eliminare de deseuri menajere si deseuri nepericuloase (Rev.2)
II.1.3) Tipul contractului:
Servicii / Prestari de servicii pentru comunitate
II.1.4) Descriere succinta:
Achiziția Serviciilor de sortare a deşeurilor reciclabile (deşeurilor de hârtie, carton, metal, plastic, sticlă), provenite de pe raza UAT Comuna Brăneşti, Judetul Ilfov ”, prin încheierea unui contract de delegare, cu o durată de 5 ani.
Cantitate estimată 5 ani:
- 1440 tone/an, respectiv 7200 tone/5 ani pentru deseuri de hartie, carton, metal, plastic, sticlă;
Contractul ce urmează a fi atribuit are ca obiect, prestarea de către Operatorul Economic a următoarelor activităţi componente ale serviciului de salubrizare, fără punerea la dispoziţie a infrastructurii:
- sortarea deşeurilor reciclabile (deseuri de hârtie, carton, metal, plastic și sticlă);
Dupa finalizarea procedurii de achizitie publica si incheierea contractului cu Primaria Branesti, ofertantul este obligat sa incheie contract de prestari servicii cu societatea S.C. Salubritate Branesti S.R.L., precum si cu OIREP, si sa le prezinte in termen de cel tarziu 10 zile autoritatii contractante.
II.1.5) Valoarea totala estimata:
Valoarea totala estimata:2.664.000 RON
II.1.6) Informatii privind loturile:
Contractul este impartit in loturi:Nu